geekuiala

17 Oct

Daca o compilare reusita si niste rezultate grafice excelente (cat or fi ele de mici) imi fac ziua mai frumoasa si ma fac sa ard de dorinta de a dansa prin birou, atunci da, sunt o tocilara (sau habar nu am ce), si inca una Fericita 🙂 Merge!! (dragul meu script)

E chiar romantic sa fii developer. Ar fi mai cool daca am putea veni in pijama. In rest, chiar daca afara ploua si e urat, eu la biroul meu am cafea, stau langa calorifer si am si casti. E fantastic. In plus, postul asta o sa-l mai citesc si cand mor de nervi ca nu-mi iese cate ceva si o sa rad! Promit!

3 Responses to “geekuiala”

  1. valiorosi October 17, 2012 at 16:40 #

    eu i-as spune mai degraba pasiune. si ma bucur tare pentru tine fiindca ai sansa sa faci ceva care iti starneste aceasta pasiune 🙂

  2. Mari October 17, 2012 at 17:06 #

    mi-am autodat si stelute de astea de rating :)) ca stiu cum se codeaza! Jquery rulz :p

  3. Marl October 17, 2012 at 19:27 #

    Ma pasioneaza doar cand da rezultate favorabile

Leave a comment