1 Feb

Imi propun sa iubesc ingineria si vreau sa marturisesc ca multe lucruri m-au uimit in saptamana asta de module intersemestriale, dar niciunul ca acesta:

Montage de l'imprimante 3D - Fablab Télécom Bretagne

O imprimanta 3d de care nu am mai vazut niciodata, care a fost asamblata de studenti si ale carei rezultate, le-am tinut in mana. Yey!

In plus, am realizat prima mea aplicatie Android, care desi nu a fost prea iubita/votata… face istorie, avand si poster.

Pe lista laudarilor tehnice… urmeaza ceva senzational si totodata foarte util. Ideea, care ar merita brevetata, provine din dorinta de a nu mai plange… atunci cand tai ceapa. Asadar, tatataaamm!!!

[poza missing]

Ups… nu-mi gasesc cardul de la aparatul foto. Dovada creatiei urmeaza maine!

One Response to “”

  1. Sarobidy January 15, 2014 at 19:23 #

    😉

Leave a Reply

