MTS

4 Dec

Voila…

MTS = “Mathématique et Traitement du Signal” este materia care anul asta egaleaza SO-ul… materia pentru care nu fac sport, pentru care nu ma plimb (materia pentru care ma ingras?) si pentru care raman in camera mea si beau cafea la 9 seara… urmand ca la 2 am sa scriu. D. vecina mea adormita la ora asta… stie la ce ma refer cand spun “materia pentru care ma ingras”. Din toate astea deduci poate ca sunt un super geek care invata mult… dar abureli… mai mult ma simt a l’aise (vezi definitie in posturile anterioare) decat sa sporesc cantitativ.

Dpdv calitativ… imi scriu definitiile caligrafic si colorat si fac o arta din caietele mele (arta pentru ca ador cum mi-am inventat cercurile intitulate litere, de-a lungul vremii). Calitate mai inseamna azi si faptul ca am aprofundat… putin dar bine si mi-am deschis un apetit pentru mate… Imi place. Imi place MTS… Imi place sa invat la mine in camera si sa beau ceva cald. E socant sa-ti dai seama ce repede poti uita toata matematica pe care ai invatat-o odata… Liceu… cartea de admitere la poli… primul an… atatea limite… atatea convergente… Rezultat? Numai posturile din vremea aia au ramas… ca formulele au fost sterse, demult.

MTS ma face sa ma simt tanara… nu ca m-as fi simtit/aratat vreodata batrana… dar! Sunt in anul 2 la Telecom si ma simt ca in anul 2 de la upt. Nu e vorba ca as fi imbatranit… dar parca mi se da sansa sa-mi rescriu o perioada din viata mea… sa o rescriu mai colorat si mai frumos, chiar daca in perioada asta (de studiu)… viata se intampla mai mult in camera mea. Inafara domeniului de convergenta ce tine de spatiul in care locuiesc… linistea e terfelita –  vecinii mei viva la vida loca in stil marocan (nu vrei sa stii ce inseamna asta… mai ales cand vrei sa dormi sau trebuie sa inveti…). Ce sa faci… ei sunt tineri… isi traiesc “anul 2” pentru prima data doar🙂

Leave a Reply

