Quimper

18 Nov

Azi am fost la Quimper. Ieri mi-am dezactivat Facebook-ul. Maine vin examenele aproape. Cred ca ultima parte spune totul dar ACUM scriu… pe blog, ca doar vreau sa ma exprim. M-am gandit ca mi-ar placea sa am mai mult timp liber… si l-am avut azi la Quimper. Pot spune ca nu am fost nici macar jumate din cati s-au anuntat ca vin… prin urmare – un autocar gol, numa bun de dormit in el.

Si acum FACTS:

– nu-mi explic cum m-am trezit la 7 dar imi amintesc ca la 7:30 am apasat pe “butonul de la cafea” si a curs… in cana. La o ora dupa ce am dus cafeaua la scoala… ea a curs din cana pe caietul lui T. S-a mai trezit si el din amorteala si am aromatizat si clasa cu alintaroma. Doar nu e prima data cand cafeaua-mi pleaca din cana… doar se observa din culoarea vintage de pe copertile cartilor.

– la 12 senviciurile au fost deja ambalate si instalate in troshconeta lui A… Numai ochelarii lui A nu au reusit sa fie instalati la mine pe ochi, fiind smulsi cu multa ravna fashionista (ar fi mai fain sa scriu cu diacritice totusi… ca doar francezii isi permit sa ne chinuie cu ele…).

– fain frumosi aranjati (nu mai o aducem in discutie pe dsoara D… toata portelanoasa de la revelatia “bestiei” incoace)… ne-am culcat  – adica eu si unele femei mai trudite. Eu personal toata m-am obosit de la atatia Fourieri. Mi frica de ei ca acusi vin dupa mine.

– Quimper – primul lucru pe care l-am remarcat a fost diferenta fata de Brest. Mi-a amintit un pic de Strasbourg… dar mult mai mic… cochet si chic. Am descalecat langa catedrala, care are un muzeu embedded… si am inceput sa exploram muzeul breton.  De la o sabie de cavaler templier si pana la niste costume si tablouri si camere si steme si sculpturi si mobile… toata m-am impresionat dupa care au urmat crepes-urile + cidrul de la primarie.

–  Nu mai comentez nimic despre crepes… ori imi era foame ori… asa ceva nu ai mai pomenit… dar in ce cuvinte ai putea descrie prelingerea de ciocolata, caramel… unt pe pufosenia ferma a clatitei?!

– Au mai fost intalniri cu alti studenti romani veniti din Brest… un oarecare “au revoir” rostit de catre A primarilor… si o scurta plimbare prin Quimper… regretat de scurta dar in care A. iarasi s-a remarcat prin cadouri in stil toffifee  de la “les petits oiseaux”. Niciodata nu am stiut cum se scrie toffiiifeee… In fine.

Si acum poze:

Leave a Reply

