blogging… my first web love

2 Nov

Asa mult timp a trecut… de cand nu am mai trecut aici… incat mi-am uitat si parola… Ma simt de parca as fi imbatranit si povestile de blog nu mai sunt decat pentru cei tineri… paradoxal cei tineri nu mai prea folosesc blogul decat ca sa-si expuna pozele… avem o intreaga categorie de mari fotografi mai nou (traiasca tehnologia!).

In fond, urasc facebook-ului… el e de vina pentru ca ne-a furat povestile de blog, aventurile de bambini si jocurile. El ne-a furat comentariile, vizitatorii… blogrolul, emotia cu care fiecare astepta noi posturi in blogosfera. Dragii mei blogeri… ce mai faceti? De ce nu inchidem odata facebook-ul si de ce nu mai scriem? Ne-am pierdut oare imaginatia, intelectul si creativitatea… de ne multumim cu a da un simplu Like? Doar atat avem de spus?

Am avut in seara asta placuta surpriza de a descoperi ca Fitipauldy si Onyx… nu au disparut… Vreau sa redevin… Gav, Marl, Domnisoara M si Peshtele Anonim la un loc. Stay tooned! Revin cu o nou sezon de aberatii frantuzesti de data asta🙂

2 Responses to “blogging… my first web love”

  1. Flavian November 2, 2011 at 14:42 #

    scrie sub post: “Be the first to like this post.” :))

    Eu inca va citesc blogurile🙂 mai rar acum ca nu mai se scrie atat, cam odata la cateva saptamani.

    Astept povesti🙂

  2. Sanda November 9, 2011 at 17:00 #

    :)) am intrat si eu acum 2 minute pe vechiul meu blog din tinerete. (2009!!!) Am zis sa “ma redescopar”. Mi-am dat seama ca sunt multe schimbate in jur, lucrurile merg si mai repede si distractiile sunt in toate colturile! Oricum, pt mine, chiar daca o sa ramana o amintire MIRC ul si blog-ul (mai ales al altora :)) ) fac parte din viata mea. Acum trebuie sa recunosc ca imi este folositor FB.
    De la tastatura.
    multumesc

Leave a Reply

