defuzzy-ficare

31 Mar

M-au certat putinii mei cititori (pe vremuri nenumarati) ca nu mai postez… si uite ca acum ma aflu intr-un mode de postat adanci cugetari asupra plasarii mele in univers.
Momentan scriu la un proiect despre pesti… si pescuit si toate minunile astea… si nu, nu sunt peshti de-ai mei cum credea P… sunt peshti fuzzy pe care trebuie sa-i traduc… Ideea e ca toata situatia, ora inaintata si tot dichisul ma face sa ma simt usor crisp doar la gandul ca maine in orice actiune intreprinsa de mine… voi actiona tare fuzzy… incepand de la durerea de cap si pana la sesiunile de adormiri in mijloacele de transport pe care le folosesc cu abonament general: 9, 19, 33.
Si in concluzie a venit primavara si cu ocazia peshtilor nocturni am gasit un clip… care parca ma descrie, cel putin in viziunea mea interna :-s In cea externa probabil sunt o cocalara. Glumesc evident. Am de tradus. Plec. Si nu beau cafea!

 

One Response to “defuzzy-ficare”

  1. gramer March 31, 2011 at 13:03 #

    Peshti de munti alpini subacvatici ba. The devil’s in the details .

Leave a Reply

