21 Jan

S-a deschis sezonul sesiunilor… si am anumite deja-vu-uri. Imi amintesc de anumite poze, de anul trecut. Cred ca acum ar urma a 4-a editie (acelasi tricou, aceeasi cana, aceeasi cafea, aceleasi circumstante etc). Daca voi lua examenul, PROMIT ca va aparea editia 4 (last edition… pentru ca nu mai vreau sa ramana unlimited). Sper sa mai am tricoul… cred ca nu l-am mai purtat de la examenul cu pricina. E memorabil si nu se poarta decat la anumite ocazii si ore. Ma gandesc chiar sa-l pretuiesc mai mult, sa cer un autograf pe el poate… sau chiar 2 autografe (unul si de la Mos Craciun si prietenii sai). Nu stiu ce vorbesc… si nici mate nu mai stiu. Am uitat si de distributii. Am avut o senzatie asa placuta sa deschid cartea de probabilitati. Mi se pare atat de familiara… coperta.

In alta ordine de idei… mi-as dori sa ma culc dar cei de la Lifehouse imi tin companie cu o piesa, de vreo 4 ore (aceeasi piesa). As vrea sa nu mai fie atat de multa liniste aici dar e… asa ca ma culc si ma trezesc apoi ca sa recitesc acest post deosebit de trivial.

Leave a Reply

