1 Sep

Am venit acasa. Inca nu mi-am desfacut bagajul dar mi-a fost sete sa scriu… abureli despre mine si despre ce mai fac. Ma declar obosita sa mai schimb clime si avioane si sunt un pic dezamagita ca din nou am uitat sa-mi iau jurnal Moleskine. Daca mi-as fi pastrat 14 euro pentru el… as fi notat ca azi am avut o revelatie artistica. Sincer habar nu am cum se va materializa dar mai am putin si incep sa dansez de bucurie ca am iesit din screloza de idei ce a durat cel putin un an. Copii, simt ca ma scoate bucuria la dans si pe mine ma strang pantofii! Prin pantofi ma refer la Timpul asta urat care trece ca un ametit. Nu am timp sa-mi pun ideile pe foaie si ma streseaza ideea de alb, gol… imi e teama ca nu stiu de unde sa incep. Cu toate astea orice inceput e frumos si as putea incepe cu orice… chiar si cu invatatul pentru examenele tomnatice :p

Mai multe despre revelatia mea… in curand sau peste cativa ani… Am uitat sa mentionez ca m-am indragostit de turcoaz din nou… Nu stiu ce-mi face dar m-a dat azi peste cap.

Va pup :* ca acuma pot ca nu mai am boli😛

3 Responses to “”

  1. Lucian E. October 16, 2010 at 12:42 #

    E foarte ok notebook-ul Moleskine, sunt si la noi daca mai vrei sa-ti iei, nu e prea tarziu!🙂 Eu am primit unul si il folosesc pt desene, aici e o imagine cu schite ce le-am facut pt cifrele cadranului unui ceas. http://www.flickr.com/photos/53515830@N06/5086085018/

  2. Marlie October 16, 2010 at 15:48 #

    imi plac tare🙂
    Am vazut Moleskine la Carturesti, sugestia mea ar fi sa le ieftineasca😀

  3. Lucian E. October 18, 2010 at 10:12 #

    Da, sunt cam scumpe, mai degraba ne luam un vocabular!!! :)))

Leave a Reply

