SelfPortrait

5 Mar


Imi place ca interactiunile dintre lucrurile tale persoanale, practic te descriu. Poza asta ma defineste intr-o oarecare masura.
1. sunt multitasking: am 2 cani din care beau in cadrul spatiului muncitoresc. Adevarul e ca-mi place sa beau nonalcooluri cand stau pe scaun. Pe langa varietatea bauturilor: vorbesc la telefon, pictez, lipesc scriu, ascult muzica, chatuiesc… si unixuiesc (asta mai rar… inca mai am timp si prin urmare adrenalina generatoare de inteligenta nu se poate sintetiza :)) cu succes)
2. desi sunt cat de cat ordonata, in situatii de criza, ordinea se transforma in ceva care ma inghesuie si ma trimite sa ma culc… practic dezordinea imi trasmite indirect ca nu mai e loc unde sa invat… si ca mai bine renunt (uite, ca si acum)
3. imi place sa fiu organizata… aka imi fac tot felul de planuri si liste cu to do things (vezi agenda)… de care ma tin doar in proportie de 21,435206%… mda cer prea multe de la mine
4. cand invat imi place sa imi iau notite care ma sufoca
5. caracterul adanc feminim se remarca si aici prin oja si cerceii aia cu care imi imaginez ca sunt o femeie de succes care are chef de afaceri (in realitate: restante)
6. in spate se ramarca acea carte de SO peste care am pus Biblia ca sa nu o mai vad :))
7. as avea atatea de debitat dar ma blocheaza o melodie pe care o ascult in mod obsesiv de cateva zile. Deci imi cer scuze ca azi nu pot mai mult decat atat… si oricum stiti cu totii ca sunt tata lor:P
8. am uitat de pufuletii pe care-i manc cand ma uit la desperate housewives😡

4 Responses to “SelfPortrait”

  1. Marlie March 5, 2010 at 01:20 #

    ok, si vopselele alea sunt uscate deci Pollie e safe😛

  2. horia March 5, 2010 at 02:40 #

    nu vrei sa pictezi un grep pe monitor? Fa-l cu verde sa insipire buna dispozitie!

  3. Paul March 9, 2010 at 20:22 #

    Ba, marl, ce-i ala de pe background, pokemon? :)) Oricum, ba, hai sa vedem…
    cana de ceai inlocuita cu paharul de suc
    cealalta cana… umpluta cu pixuri vechi
    acuarela + pensule inlocuite cu jocuri video
    oja … removed
    adaugi o lampa preafrumoasa care zici ca-i din lemn (e maro) dar nu-i
    lap ii ia locul lui polie
    cartile raman
    le amesteci bine
    adaugi strat de praf…
    si in mare ajungi la biroul meu!

  4. Kenji March 25, 2010 at 16:05 #

    Tare configuratia de pe biroul tau😛

Leave a Reply

