despre ce nu-mi pot impune…

8 Feb

“Eu nu pot sa-mi impun sa-L iubesc pe Dumnezeu mai mult. Insa pot alege sa fiu cu El. […]
Eu nu pot sa-mi impun sa-L iubesc pe Dumnezeu, insa pot sa-L cunosc mai bine. Si pentru ca Dumnezeu este dragoste, cu cat Il voi cunoaste mai bine, cu atat va creste dragostea mea fata de El. Dragostea este o consecinta a cunoasterii. Asa ca pot sa petrec ziua de astazi iubindu-L pe Dumnezeu. Iar maine pot incerca sa-L iubesc ceva mai mult.”




One Response to “despre ce nu-mi pot impune…”

  1. Marius March 7, 2010 at 13:47 #

    Se incarca greu pagina in explorer..numai cu firefox merge ok.

Leave a Reply

