the Golden Globes

18 Jan

Hello world! Have you missed me?? Cause I definetely did!

Citeam azi dimineata un articol despre The Golden Globes. Eram asa curioasa cine o sa castige si… am avut surprize placute in sensul ca poate si eu tot asa as fi dat premiile. Si bineinteles, incep cu Avatar. A castigat best drama si se pare ca pentru Cameron istoria s-a repetat. Inca nu am vazut filmul dar toata lumea e fascinata. Sper totusi sa-l vad anul asta si sa nu patesc ca si cu Titanic pe care l-am vazut abia dupa 3 ani de la aparitie.

Sandra Bullok a luat dramatic-acting honors pentru “The Blind Side” despre care am scris mai demult. Mi-a placut de Sandra anul asta si cred ca si “All about Steve” a primit ceva nominalizari, din cate imi amintesc.

Maryl Streep si Robert Downey au fost “inglobati” la categoria comedy & musical pentru “Julie and Julia” si respectiv “Sherlock Holmes”. Am vazut ambele dar “Julie and Julia” e unul din filmele mele preferate ever! Cred ca Maryl Streep a fost o descoperire pentru mine iar odata cu “Julie and Julia” parca s-a nascut in mine o pasiune… de a gati😛. Mi s-a parut un film fain, un pic “de mame” dar zic fain pentru ca a fost realizat dupa 2 povesti adevarate si pentru cei care l-au vazut… blogul ala chiar e real!!! Recomand “Julie and Julia” din toata inima!🙂 Maryl Streep m-a uimit si mi-a placut de ea si in “It’s complicated” care a fost nominalizat si cred ca doar atat. Pe de alta parte Robert Downey mi-a lasat o impresie foarte buna si nu-mi amintesc sa fi vazut filme cu el in rolul principal. Recunosc ca l-am preferat pe Jude Law in filmul ala (mi-a ramas in inima dupa ce am vazut “The Holiday”).

Supporting-performance Globes au fost luate pentru “Precious” si “Inglourious Basterds” pe care nu le-am vazut desi “Precious” e urmatorul film de pe lista mea cu “must view!”.

“The Hangover” iarasi a castigat multe globuri. Nu l-am vazut si nici nu vreau! La categoria animatii, “Up” a fost tata lor.

Am cam obosit si teoretic am multe de invat… pentru ca BTW: sunt in sesiune! E timpul sa nu va mai povestesc despre The Golden Globes… pentru ca si voi stiti sa cititi articole mai complete si mai bune de pe blogurile altora😛

4 Responses to “the Golden Globes”

  1. DaniTM January 18, 2010 at 16:33 #

    La Hangover nu merita sa te uiti, e o porcarie, dar Inglourious Basterds e superb, nu tin minte un alt film in care drama si comedia sa mearga atat de bine impreuna.

    Si mai fac o recomandare, The Book of Eli, un film cu substrat crestin, fratemiu l-a vazut in USA si a zis ca e superb. Eu inca astept sa apara la noi🙂

  2. Marlie January 18, 2010 at 17:43 #

    The book of Eli – am vazut ca este pe torenti

  3. horia January 19, 2010 at 01:29 #

    * film cu Robert Downey Jr in rol principal: Iron Man (fain, poti sa te uiti)
    Hangover e fain!!!!!!! E chiar foarte fain, am ras de m-am spart. La inceput am zis ca nu ma duc la tampenii, dar eram in mall si am zis “ba hai ca s-asa n-am ce face”. Foarte tare!
    Pe mine ma enerveaza la culme ca a castigat Avatar. E un film care are efecte speciale, dar ca valoare artistica, poveste, mesaj, nu mi se pare asa de fain. Adica e fain, dar nu se ridica la nivelul hype-ului care s-a creat. E ca si Lord Of The Rings si premiile Oscar.
    Inglorious Basterds e iarasi tare; Tarantino style, mult sange, oameni morti, razi de te spargi. Daca ti-ai dorit ca evreii sa i-o fi tras lu Hitler, filmul ala e pentru tine!
    Filme care n-au castigat, dar eu cred ca merita: The Hurt Locker (am auzit de bine), Nine (ala cu Daniel Day Lewis), Up in the air (asta a luat ceva parca), Los abrazos rotos.

  4. DaniTM January 19, 2010 at 02:04 #

    eu astept sa apara la Cinema, nu ma pot uita acasa la filme, adorm dupa 10 minute🙂

Leave a Reply

