The Blind Side

18 Dec

Desi poate inima-mi e plina de cuvinte, pe care la ora asta nu stiu daca mai stiu sa le scriu… reusesc sa ma reculeg ca sa recomand un film. The Blind Side ma face sa ma indoiesc de faptul ca mi-as iubi aproapele, ma face sa-mi doresc schimbarea, sa-mi doresc a cauta sa valorific potentialul celor din jurul meu… si nu in ultimul rand, sa IUBESC neconditionat, curat si sincer.

The Blind Side prezinta povestea unui tanar inzestrat cu multe calitati ingropate de societatea in care traieste. Datorita dragostei si ajutorului unui familii deosebite invata bucuria unui nou inceput.

E un film pe care il recomand din suflet🙂

5 Responses to “The Blind Side”

  1. crissu January 6, 2010 at 19:25 #

    dear M si mie mi-a placut filmu…super tare😉

  2. Marlie January 7, 2010 at 16:50 #

    stiu🙂 e superb

  3. m1ha1 January 13, 2010 at 00:43 #

    corect,
    si mie mi-a placut foarte mult chiar daca la inceput am vrut sa sterg filmul din cauza Sandrei Bullock.

  4. cos January 17, 2010 at 16:11 #

    mie mi-a placut mai ales ca a fost Sandra Bullock in el😛 .

  5. m1ha1 January 24, 2010 at 14:30 #

    Bine, am mai vazut filme cu ea si in toate rolurile parea prea superficiala.
    Iar intriga era tot timpul usor de prevazut.
    Am scris un articol aici

Leave a Reply

