Seria: Sa povestim cu Marl si Al. Ep.1: Mailul

14 Sep

Cat depre mailuri, cu totii suntem agresati zilnic de ele… tot felul de mailuri din inbox asteapta zilnic clickul noastru ca sa ne faca de cunoscut diverse.
Pe cat de diversi expeditori, pe atat de diverse reactii la vazutul lor in inbox. Stres, bucurie, sila, plictiseala, nervi.
Dar pe cat de diverse reactiile, pe atat de statornica dorinta de a afla ce se afla in spatele unui click.
Pentru unele. Cat despre altele, locul lor de veci e trash-ul, unde cu cea mai mare placere apasam pe delete. All!
De-a lungul existentei mele de mailer… multe mi-or trecut pe sub deget inainte de a-mi intra in ochi… dar nu pot sa nu-mi amintesc cu nostalgie de primul meu mail…
Mizerie de notificare de la Yahoo! ca is welcomed! Evident, ceva va pica si voua in buzunar, dar eu is mai bucuros decat voi ca am MAIL personal!
Totusi, cand imi amintesc de net caffe-ul in care mi-am facut Mailul personalul parca duc dorul dupa Mirc, kestia si anii de liceu… ce vremuri… si cand ma gandesc ca maine incepe scoala…
Pe vremea aia, nici nu stiam sa tastez la calculator, altcineva mi-a creat mailul. Acuma sunt student la Calculatoare, folosesc emailul in programe Java sa trimit notificari.
Si totusi mi-am pastrat aceeasi adresa de mail… desi de prea multe ori am cochetat cu altele. Curvele de ele!
Oups, cineva s-o scapat! Pastrat, nepastrat, e usor sa inventezi un id care dupa 2 zile sa nu iti mai placa. De-asta e bine sa iti alegi numele, cu el oricum trebuie sa ramai. Haha!
Sunt lucruri in viata care persista oricat de mult te-ai schimba sau ai imbatrani… si mailul e unul din ele.
Avem nevoie de mail de la angajare pana la cumparat un maieu, de la trimis o petitie impotriva Guvernului pana la salvat documente in draft ca sa le accesam mai usor din alta parte.
Ca tot aminteam de mailul de angajare, vino o vreme cand esti pus sa renunti la adresa ingenua, inspirata din Harry Potter sau filmele copilariei tale si sa accepti formalitatea.
Mailul de genul nume.prenume@bla.com marcheaza o noua etapa in viata ta. Si-ti atrage atentia ca ai cam expirat!

Dar despre astea, discutam in alte episoade. Ma duc sa-mi verific mailul. To be continued…

3 Responses to “Seria: Sa povestim cu Marl si Al. Ep.1: Mailul”

  1. Paul September 14, 2009 at 05:17 #

    Cred ca o etapa intermediara este stabilirea unei parole universale! De prea multe ori am schimbat mail-uri cand eram mic, pur si simplu din motivul ca tot uitam/pierdeam parola.

    Cat despre restul, ma bucur ca nu-s expirat inca.😀 Heck… daca te uiti la principala adresa a mea… ai zice ca-s la plina moda.

  2. Anatolie October 15, 2009 at 22:09 #

    :-<…

  3. cos November 23, 2009 at 03:28 #

    mi-a luat mai mult de o ora sa-mi fac un id pentru o viata.

Leave a Reply

