29 Aug

freedom_by_SweetShading
Ceea ce simt, ceea ce gandesc si ceea ce vreau sa scriu si sa impart cu tine… e mai presus de religie, mai presus de aparenta, mai presus de limitare si de prozelitism. Ceea ce vreau sa-ti spun e ca sunt atat de fericita cum nu stiu sa fi fost de mult timp. Cred, simt si stiu ca fericirea asta e genul de fericire perfecta, care ma implineste cu adevarat. Azi, Dumnezeu mi-a vorbit printr-un gand care mi-a dat putere sa continui. M-am vazut in ultimul timp prea neinsemnata, prea lipsita de putere, prea arida, prea slaba. Mi-am imaginat viitorul si era intunecat. M-am uitat la mine cum ma inec in ingrijorare. M-am uitat la bucuria altora si mi-am zis ca nu e corect. Am cautat ajutor si nu era nimeni care sa-mi aduca un zambet pe buze. Mi-am zis ca eu fac parte din categoria oamenilor neinsemnati, carora asa le-a fost sortit. Mi-am zis mai multe… si in final am concluzionat ca Dumnezeu nu ma iubeste si ca viitorul meu nu poate sa fie decat sec si plictisitor… ca asa merit.

E a treia oara cand constientizez cat e de mare Dumnezeu… ma cutremur, ma bucur si plang de fericire! E in schimb prima data cand traiesc “Pot totul in Hristos Domnul care ma intareste!” Stiu acum ca nimic nu e imposibil si stiu ca doar cu Dumnezeu pot sa ma duc mult mai departe de limitari si chiar dincolo de vise, de dorinte si asteptari. Dumnezeu poate sa-mi dea mai multa fericire decat imi pot aduce oamenii, poate sa-mi dea mai multa implinire decat imi doresc si poate sa ma transforme asa cum nu am visat vreodata!

Am trait azi o experienta unica pe care am vrut sa o notez… ca sa nu o uit niciodata. Azi m-am intalnit cu Dumnezeu… azi L-am observat si… e atat de mare… atat de frumos… Azi vrea ca in fiecare zi sa-L pot vedea asa…

Multumesc!

Leave a Reply

