adevarul de seara

17 Aug

New Post si las imaginatia sa curga. Asa e de fiecare data. Nu-mi planific despre ce si cum sa scriu… lipsa de respect pt cititori?… fie.
Devreme ceasul nu-i dar pentru ca nu am mai trecut de ceva timp pe aici simt nevoia de a aduce ceva nou. Oki dokis atunci, people… aflati ca:
Am fost la Plopu (tata lor in materie de noutati). 
Am stat parca 8 zile minunate intr-un cort minunat de dezordonat si delicios. Am aflat si eu btw, ca lumea ma considera fitoasa si prin lume nu ma refer doar la vecinul meu de blogosfera (se stie el :P) ci si la 2 indivizi care or zis ca de-a dreptul nu le vine sa creada cat de wild am putut fi :)) Frati, prieteni, ex-iubiti, necunoscuti, care ma cititi acum, nu stiu ce-i cu ideile astea preconcepute ale voastre! Caiti-va de ele…
Alte noutati… mk… unii sunt dependenti de tigari, altii de alcooluri… la mine semintele provoaca dependenta… ma refer la dependenta pana termini toata punga. Pentru ca inca nu am terminat-o… mai am timp de noutati. Am prietena :)) Nu, nu sunt gay… ma refer doar la sensul propriu. O alta noutate ar fi faptul ca mi se pare extrem ce ciudat sa mai scriu aici… dar continui sa scriu din cauza renumelui pe care Untitled l-a atins :)) Imi vine asa o ploaie de MULTUMESCURI pentru sprijinul acordat de unii. In seara asta is cam lame… vezi semintele si ciocolata in care-mi scald amarul. Maine incerc sa trag o linie, sa o iau de la capat. Imi propun sa zambesc cand ma trezesc, sa-mi sarut viitorul si sa uit zilele de ieri. Ii flex sa traiesc in prezent, fara grija ca maine iti va cadea un drob de sare-n cap. Vreau sa iubesc mai mult, sa traiesc mai adanc, sa ma bucur mai des si sa am o credinta optimista. NU mai vreau sa aud de filosofii neexperimentate. Dumnezeu ne vrea simpli, neautochinuiti. Dumnezeu ne vrea asa cum ne-a creat. Linistiti.
Altceva? Nu, inca nu m-am maritat, inca nu m-am angajat si nici macar nu am copii. Ce-o sa fac in 5 ani? Tot ce-mi lipseste acum. Ce-mi lipseste? Cateodata mintea, uneori dragostea si adesea increderea. Ce as schimba la mine? Uneori simt ca totul… dar unii pretind ca as avea si parti ok. Una din partile ok, e sa te noncaptivez prin spontaneitatea cu care iti povestesc treburile astea. Mai am cateva seminte… asa tare le urasc dar parca nu-mi dau pace pana nu le termin… jdiii. Mi se pare urat sa manc seminte si mai ales sa afli si tu despre asta… dar las’ putina autodiscreditare imi intareste imaginea wild.
Pentru alte noutati… ma poti contacta chiar aici… imi poti adresa ce intrebari vrei si ma angajez sa-ti raspund. Te astept sweetie sa comentezi. Noches la tot poporul!

4 Responses to “adevarul de seara”

  1. Paul Fiterau August 17, 2009 at 03:04 #

    Hmm… feels like another page has been turned… Anyway…
    Nu! Iti garantez eu ca nu esti fitoasa. Asta nu inseamna ca nu ai fite! Sigur ca ai, doar ca… nah, in limite rezonabile. Sa fiu sincer si scuzati misoginismul, intotdeauna am considerat fitele ca fiind de gen feminin cu toate ca… bine bine, si eu am fite, punct.

  2. Alex August 17, 2009 at 10:45 #

    Iară spargi sămânţă?

  3. Marlie August 17, 2009 at 12:27 #

    @Pol: fite culinare, care-s ok
    @All: nu fac asta des… numa cand chiar ma plictisesc si uit ca mie chiar nu-mi plac :p

  4. Catalin C. Vasii August 20, 2009 at 17:52 #

    Mari, eu stiam ca esti wild. Doar in anul I, semestrul I ai si ridicat mana sa iesi la tabla. Spre deosebire de Oana😛 Dar are sa ajunga sora ei sa-mi fie studenta si sa spele rusinea…

Leave a Reply

