fraier? to be or not to be

4 Jul

M-am gandit azi sa abordez o tema… despre oamenii fraieri. Nu stiu exact ce inseamna sa fii fraier dar termenul asta pentru mine are o definitie personala si nu inseamna ceva urat. Mk… vezi tu… exista oameni fraieri… oameni de astia pe care-i vezi toata ziua, tu sau eu, eu sau whateva’… exista oameni fraieri in fruntea carora de foarte multe ori ma regasesc eu. Repet: exista oameni fraieri… oameni carora le e frica sa se afirme, sa spuna ce cred… si oarecum in timp ce scriu articolul asta imi dau seama si ce sens are cuvantul “fraier” pt mine… inseamna las, fricos, prototipul idiotului care nu poate sa renunte la ciocolata desi stie ca da in diabet… doar pentru ca e prea buna, desi nu-l face fericit pe o durata mai lunga de 5 minute. Acuma, interesatule cititor, orice ai fi tu… sa nu crezi ca eu scriu aici chestii cu subinteles… ci scriu adevaruri de care devin tot mai constienta atunci cand vad oameni care se imbata cu apa rece. Sunt atatea personalitati care se reprima doar pentru a cadea in gratii cuiva si ii chiar lame si poti sa vezi asta la scoala: studenti vs profi, la serviciu: angajati vs sefi… sau vezi asta in gama ta de exemple ori chiar in tine. 

O alta cateorie de persoane sinonime e reprezentata de oamenii care nu stiu sa refuze, si care implicit, nu stiu sa se respecte si sa pastreze o oarecare incredere de sine. Greu ii sa spui un nu… greu dar posibil, realizabil. Si gata ma opresc aici ca-s foarte revoltata azi.

9 Responses to “fraier? to be or not to be”

  1. Paul Fiterau July 4, 2009 at 19:26 #

    Eu cred ca ma pot integra partial in ambele categorii.
    “Desi nu-l face fericit pentru mai mult de 5 minute” !? Asta-i relativ la bilantul caloric al zilei, si tu stii asta! Chiar poti ajunge sa regreti mancatul ciocolatei daca acel bilant da-nspre full! Eh… dar fericirea… Fericirea adevarata este atunci cand stii ca mai ai loc pentru inca una, ori ca bilantul iti permite… ori ca nu-ti pasa!

    Intr-un fel, cred ca noi toti suntem fraieri. Adica.. vedem ce e bine, ce nu e, stim ce ar trebui sa facem. Acum.. gradul de fraiernicie (sau nah) e dat de… mobilizare, actiune relativ la nevoie. Nevoie mare, mobilizare mica sau deloc equals absolut fraier etc… Se intampla deseori ca acest grad sa se schimbe. De exemplu… suntem ‘destepti’ noaptea “Invat maine” si fraieri dimineata “No way, n-am chef!”.

    Cam asta-r fi de zis! Bah, sa scrii (eti) mult vacanta asta! C-o sa morrr de plicti daca nu! Azi tot am dat click pe blog-uri, pana si count100 a ramas impresionat, de s-a facut 1…

  2. richie July 6, 2009 at 11:00 #

    Pai si eu sunt un fraier…mai ales atunci cand nu stiu sa refuz sau realizez niste lucruri dupa ce ele nu mai pot fi schimbate, in fine cum zicea Chirila pe vremea cand inca facea muzica: Te-am iubiiit!! Fraiere!!

  3. Marlie July 8, 2009 at 19:13 #

    whatsoever… nu aia era ideea, nu prea le ai cu umorul meu😛

  4. adrian September 29, 2009 at 14:22 #

    Toti colegi mei din clasa ma fac toti fraier.
    Eu recunosc nu prea stiu sa ma bat si nu prea ma bat cu alti copi si sunt si un baiat sensibil asta inseamna ca trebuie sa sufar ata de mult.

  5. adrian September 29, 2009 at 14:38 #

    Pe mine toti ma bat la scoala deorace sunt un copil sensibil si cuminte.Oare ce sa fac sa ma lase in pace id bad_boy_adrian1 va rog ma puti ajuta.Oare ce sa fac sa fac rele si sa bat copi ca sa ma lase in pace?

  6. Anatolie September 29, 2009 at 22:10 #

    Ba, Adriene, lasa ca te prind eu. Tu stii cine sunt eu, ba? Las’ a afli, cand te prind intr-un closet din gara, baietas sensibil ce esti…

  7. AnOnYm G. November 25, 2009 at 19:49 #

    Bah Tulea.ce`ai cu bietu baiat?si`a exprimat o parere.o idee….ce ti`a facut?te`a jignit,te`a injurat?NU.mai bine taci si stai in banca ta.

  8. AnOnYm G. November 25, 2009 at 19:50 #

    asculta ma pe mine

Leave a Reply

