Confessions of a Shopaholic

26 Jun

untitled

Nu am ce sa ma fac!!!!! Asta e realitatea: mi-a placut mult de tot Confessions of a Shopaholic… atat de mult incat nici un baiat, om de cultura si bla bla nu m-ar intelege.

Fetelor! Luati filmul asta, uitati-va la el si si si comentam dupa… sau eventual mergem la shopping?! E vorba de Hugh Dancy aici… asa ca a nu se rata!

Intrebarea care mi-o pun e: am eu o problema sau de ce dupa ce m-am uitat la Twilight, gusturile mele in materie de film s-au schimbat atat de tare?  Nu conteaza… si stii ce? Nu-mi mai pun intrebari ca si asa-mi pun altii prea multe si-s cam ostenita… cred ca o sa ma uit la 27 dresses ca ma asteapta in director.

V-am pupat pe toti!

5 Responses to “Confessions of a Shopaholic”

  1. Paul Fiterau June 26, 2009 at 03:31 #

    27 dresses ? :)) Dupa va urma 10 pink Apple notebooks! Dar e ok Marl! Preferinte preferinte… Btw, eu-s shop intr-adevar aholic numai relativ la magazinele din vecinatate care m-alimenteaza cu suc! ;;)
    Gusturile nu se schimba usor… doar ca… nah, sunt multivalente. De exemplu, foarte usor poti trece de la filme horror la aventurile lui Winnie Pooh. Asta nu inseamna ca nu-ti mai plac filmele horror. ;;)

    EDIT
    Doamne, a murit MJ :(((((

  2. Oana June 26, 2009 at 09:17 #

    Mari, cu toată ruşinea recunosc că:
    1 – m-am uitat la Confessions of a Shopaholic, doar că mi-a plăcut mai mult cartea. Cărţile, de fapt, sunt 5 în serie.
    2 – m-am uitat şi la 27 dresses
    3 – am citit Twilight :))

  3. mousey88 June 29, 2009 at 19:58 #

    hey am auzit ca e mai fain cartea decat filmul (Twilight)…e adevarat?

  4. Oana June 30, 2009 at 11:11 #

    Oana – da😀

  5. Adry June 30, 2009 at 19:26 #

    pfff………………filmul asta mi-a scapat:D

Leave a Reply

