Let’s write!

23 Jun

Asta mi-am spus dupa ce efectiv m-am plictisit in atata cflp pe care trebuie sa-l invat.Cam inactiva am fost in ultima vreme, da-i ok. Nu ma simt in stare sa scriu ceva pentru ca eu consider ca nu trebuie sa fie aflate mai multe despre mine decat deja arat in public. Pentru detalii, ma poti contacta pe hi5 sau NU (glumesc, evident).  Pentru ce scriu oamenii pe blog? Unii scriu de plictiseala, altii isi pun poze, altii debiteaza, cei mai multi din blogosfera mea se plang de scoala, de cat e de greu… altii ne impartasesc retete culinare, altii se compatimesc si dau intr-o lame-itate compatimeasca, altii sufera din dragoste si incearca sa inteleaga mersul lumii, de ce si cum si bla si nu inteleg… altii scriu despre calculatoare, altii despre moda, altii posteaza barfe, transmit lepse si bolborosesc despre ce au facut ei toata ziua, putini povestesc despre calatoriile lor in jurul lumii iar extrem de putini scriu ceva care foloseste. Nu-mi plac enumerarile si de aia nu voi mai lungi acest paragraf… dar unde ma plasez eu printre toti care i-am zis? Pai, decide tu daca n-ai ce face.

Eu una am decis… nu mai am chef sa traiesc complicat. Mah, atata ii de faina viata asta ca nu vad de ce te-ai plange, nu vad de ce ai avea atatea dileme cand totul e asa simplu. Nimic in fond nu e simplu… dar simplifica-ti tu viata, fa-o simpla, nu mai trai in remuscari si de alea, intoarce pagini (inclusiv alea din cartea de cflp :P), scrie alte propozitii, viseaza, crede, nu te stresa, bucura-te ca traiesti un pic pe Pamant si fa ceva util aici… ceva util si placut, zambeste, creaza, fii nepasator fata de nimicuri, concentreaza-te spre ceva etern, da-i incolo de bani, de esecuri, de dezamagiri, de deceptiuni, amoruri pierdute, omule renunta la cura de slabire!  Poti fi liber… poti trai cu adevarat, dezleaga-te de itzi-pitziuri care-ti ocupa timpul, citeste o carte, stai la soare si povesteste-i ceva frumos lui Dumnezeu. Acuma nu te lasa de scoala… dar gandeste pozitiv… incepe prin a te intreba: “ce fac dupa sesiune?”. Nu te mai compromite atata, nu mai fi nelinistit, toate-or fi ok la final… putin optimism, multa credinta si sanatate buna!

Astaluego

3 Responses to “Let’s write!”

  1. lavi June 23, 2009 at 18:18 #

    Asta e declaratia de eliberare a pestelui din navoadele lumii… Zboara peste, zboara!😀

  2. richie June 23, 2009 at 20:44 #

    Bine-ai revenit! Vad ca esti plina de optimism si asta-i bine. Scrie scrie scrie…

  3. mousey88 June 23, 2009 at 23:56 #

    welcome back ! imi place postul in special “omule renunta la cura de slabire”🙂

Leave a Reply

