poezie de seara lispica

14 Apr

O ce dulce seara,
O seara minunata…
Tu, cea adanc stricata
de-o femeie reciclata.

E rau, mult rau in omenire
Adanc plictis-n simtire.
Imi simt eroul prins
In lispu-mi de mult stins…

6 Responses to “poezie de seara lispica”

  1. Paul April 15, 2009 at 15:37 #

    De mare… adancime poezia! Parca deja imaginez… multitudinea de paranteze astaptand a fi inchise! Hei, dar putem folosi lisp in analiza literara (get ‘pasarele ‘stare) rezulta somnoroase. Tema de proiect zic eu…

  2. Andrei April 24, 2009 at 17:28 #

    This is all really nice but…sometimes the hero just needs some ale to get his spirit up😉 Does wonders for the mana. Do lisp-adventuring heroes need mana?😕

    Eu când mă simt în starea asta descrisă poetic de tine spun simplu:

    Mai am 67% la viaţă.

  3. Paul Fiterau May 15, 2009 at 02:30 #

    La FIS tema mi-a trecut / Din FIS putin in FIS mai mult / Mult codat si compilat / Linii goale rezultat / Madol’book troneaza-n pat! / Somnul drag mi l-au furat / Griji abstracte sau concrete/ Orientate pe obiecte!

  4. iXandu June 21, 2009 at 22:15 #

    Ne asteapta 3 zile foarte lispice, cefelepiste.

  5. Paul Fiterau June 22, 2009 at 21:50 #

    Bai, Marl, credeam ca schimbarea de gravatar va fi surpriza, cand colo, si mai mare surpriza e ca pe site-ul care a declansat schimbarea gravatarul inca nu a fost schimbat!

  6. Полуэктт Электронович November 14, 2009 at 03:49 #

    Здравствуйте , с meyana.wordpress.com как можно обменяться ссылками?
    Если конечно администрация этим занимается , куда писать? И что насчет расценнок?

    p/s
    Куда писать не знал поэтому написал сюда
    если что извеняюсь перед администрацией.

Leave a Reply

