oo happpyy day!

8 Apr

Bine. E, daca si primavara a venit inseamna ca pot veni si eu pe wordpress (ca si cum atunci cand oamenii merg PE heaven… poate ar fi mai bine un la…”am venit la wordpress”?… m-am dilematizat).

Purul adevar e ca acum lisp-uiesc dupa ce toate incercarile mele de a ma plimba printre marile paduri generalizate cu arbori din specia Pascal, au esuat. Cam lungi frazele mele si cam… goale? Desigur nu. Pentru mine prind sens…la fel ca si cele doua cafele (beax!),  care azi m-au facut sa observ peshti creti! Despre peshtii creti vorbim in alte editii… desigur caci momentan sunt un freelancer si tot ce pot face e sa-mi exprim indignarea ca azi am avut Bunavointa (cu B prea mare) de a veni la cursuri si mare mi-a fost tristetea cand am vazut ca… am intarziat si poate si mai mare mi-a fost rusinea de a aparea la si 20 pe usa din corpul D (ca de obicei😐 stiu… sunt condamnabila).

Cu alte CUVINTE… am vrut sa vin la 8 la scoala. Am ajuns la si 20. Mi-a fost rusine. Am abandonat prima ora. Am decis ca o sa astept pe a doua. Am observat ca nu mai exista banci la parter. Am stat in picioare. M-au jenat pantofii (e prima oara cand scriu “m-au jenat pantofii” si imi pare tare ciudat cuvantul “a jena”… ce-i drept daca o tin asa as putea chiar zice “m-au intimidat pantofii”). CE am simtit a doua ora? Am simtit ca sunt foarte contrariata. Dar de ce? Pai cum peshte cret de ce? Sunt atatea motiveeeeeee incepand cu unele exemplare umane. Dar wordpressul nu e loc de barfa… psssss minisecretele le spunem umanoizilor in cauza… asa am invatat la religie.

Si acuma folosind alte cuvinte pline de sens si abandonand cotidianul intelectual va zic un microsecret. L-am intalnit pe peshtele cret!

Motto: Cine vede, frecventeaza! Cine uita, rade! Cine citeste, adoarme!

What a happy day! :))

11 Responses to “oo happpyy day!”

  1. paulll April 8, 2009 at 02:15 #

    Cred ca acum e timpul cultivarii de idei, ca in preajma sesiunii ele sa dea roade. Sau de ce nu mai repede?
    (Ne)Intrat/a la si 20? Asa mi s-a intamplat mie la examenul de Analiza doar ca… acest event a avut un picutz mai multa tragere! Si 20 e inca ok pentru cursuri! Daca pui un 1 in fata insa…

  2. paulll April 8, 2009 at 09:57 #

    Esti mult mai odihnit/a dupa. Testat pe TSA. Neintentionat.

  3. M April 8, 2009 at 14:49 #

    paul e ok odata, de doua, trei ori… dar cand deja devine regula nu mai e atat de ok

  4. paulll April 8, 2009 at 17:37 #

    Te inteleg. Adik, dah, o sa fie dati la care n-o sa vin/i… dar sa fie exceptii de la regula, nu vice versa. Eu… sunt oarecum multumit de… prestanta sa zicem. Bun… excluzand aici combinatia de soc PTDM POO care nu-si avea rostul fara o perna.

    Greu cu echilibrul asta… imi amintesc in liceu, cum unii au ajuns de la a-si permite o absenta doua, la a forta profii in domeniul microeconomiei de spatiu, pt notarea absentelor. Clasa mea era locul 1 la asta. Desigur… aici e si mai greu… ca sunt mult mai putine… impingeri. Si cand vine vorba de intentionatem didacticus we all lag behind!

  5. Vali April 8, 2009 at 22:42 #

    Vali a inteles ca iti plac pestii creti cand te jeneaza pantofii. Si asta pentru prima data la si 20, opt si douazeci.

  6. Huidu stie romana nu! Sau? Nu. April 8, 2009 at 23:56 #

    ce m-au ronţăit şi pe mine (noii, minunaţii, teribilii) pantofii azi. URGO rulează!

  7. Octav April 8, 2009 at 23:57 #

    ău, stai.

  8. Alex April 9, 2009 at 09:23 #

    hai pa, ne vedem pe UPT si orice derivatie dintr-acest cuvant: bUPT, gUPT pana la ultimul dar nu cel de pe urma rUPT.
    pestele tu l-ai incretit? :-s

  9. M April 9, 2009 at 12:52 #

    vai :)) asta-i derivatia zilei rUPT =)))
    si referitor la peshte… e dreammynaturalCurly

  10. f. April 13, 2009 at 15:27 #

    E săptămânal.

  11. iosif June 4, 2009 at 13:19 #

    E de apreciat faptul ca ai intentionat sa fii la 8 la scoala. Acum ca n-ai ajuns… partea a 2-a. Cica de cand sunt printr-a 12-a tot incerc si eu sa ajung ca tot omu’ la timp la scoala. Si ajung! Dar cu vreo doua ore mai tarziu.

    E interesanta ideea cu “marile paduri generalizate cu arbori din specia Pascal”. Eu incerc sa supravietuiesc in marile paduri tropicale din specia C++!:)

Leave a Reply

