Gavs citroen c5

26 Mar

Poate ca am eu cardAcces la Ratt… dar sunt perfect de acord cu opinia urmatoare: “chiar azi s-a tinut si forumul Gav si, desi mai foloseste autobusul, la forum a venit cu masina”
dsc00194

10 Responses to “Gavs citroen c5”

  1. Paul Fiterau March 26, 2009 at 23:07 #

    De nota 10 acest Gav!🙂 Topicul ma face sa gandesc…Bah, *EU* unde mi-as putea gasi scrisa… ‘porecla’? Tare mi-e c-as gasi-o pe sulurile de hartie igienica… nu oricare, alea deja folosite :))

  2. Paul Fiterau March 26, 2009 at 23:11 #

    Si de ce nu, pe biletele RATT! Ca le-am gasit o a doua… utilitate!

  3. alex March 27, 2009 at 11:38 #

    :)) TM 10 GAV e primul C5 care eu l-am vazut acum cativa ani si m-am indragostit de el! E chiar in fata blocului la mine :))

  4. M March 27, 2009 at 12:54 #

    chiar asta? :)) cred ca glumesti =)))

  5. Alex March 29, 2009 at 14:36 #

    chiar asta😀

  6. Catalin C. Vasii April 2, 2009 at 11:22 #

    Alb cu galben ca un ou ochi, de ieri am si eu card Acces🙂

  7. Paul Fiterau April 2, 2009 at 20:53 #

    Eu de saptamana trecuta😉 M-as intoarce la productiile din papura intr-o graba daca NU ne scot ‘subventiile’ la abonamente. Pentru motivul acesta… greva greva greva!

  8. Catalin C. Vasii April 3, 2009 at 23:16 #

    Cei de anul 1 au facut greva la seminariile mele. Nu au mai vorbit cu voce tare la tabla si nu mi-au mai raspuns al toate intrebarile, la seminariile de saptamana asta :-s

  9. em April 7, 2009 at 20:35 #

    De cand proprietarul blogului e si proprietarul lui 10 GAV, nici un
    new entry. Tot trec pe aici si nimic!!??

  10. aammaa April 21, 2009 at 12:03 #

    si eu cunosc si persoana, proprietara a acestui minunat C5 si stiu de la ce vine GAV…. dar nu va spun!!!! …… :P:)

Leave a Reply

