nimic nou sub soare

21 Mar

Pentru cei care cred ca al meu Untitled a devenit locas fotografic si infaptuitor de lepse… nu va contrazic. Va cer doar ragaz pentru a putea reintra in Nv-upt (un fel de Nirvana-upt sau starea superioara de integrare in dilema universitara propriu-zisa). Momentan nu am avut prea multe de zis si nici in curand nu stiu daca voi avea ceva interesant de scris. Asadar, daca va lipsesc din blogosfera postarile mele vreau sa mi-o demonstrati! Ajutati-ma sa merg la cursuri si ajutati-va si pe voi sa va treziti chiar si la PAA ;;)

Si acum… leapsa: Ce as vrea sa fiu daca as fi…

O floare:  sunt un trandafir  care nu-si da seama de culoarea lui… cred ca-i rosu dar nu are nimic  impotriva albului
Un anotimp: primavara
O culoare: oare? FUCHSIA!
Un animal: pisica de aia faina😛
Un obiect vestimentar: una pereche pantofi incredibili
O piese de mobilier:  stiu ca nu as vrea sa fiu cat un dulap dar mi-ar placea sa fiu o oglinda
O piesa muzicala: discutabil, variabil sau indiscutabil din cauza variatiei neconstante… acum as fi Kutless-Take me in
Un vers: nu as vrea sa fiu un vers, ar fi prea putin pentru cate am de exprimat la nivel de cuvinte. Nu ma certati ca-s la nivel de necuvant acum.
Un peisaj: o insula izolata, nisip alb, apa azurie + oamenii care conteaza
Un obiect: creion
Un instrument muzical: chitara
Un copac: stejar
Un oras: New York
O persoana publica: Marlie?
O alta persoana apropiata: shhhhhh!! nu va zic asta, am si eu microminisecretele mele
O carte: Biblia
Un fel de mancare: ceva mancare de femeie… alege de aici www.jamieoliver.com
Un super erou: Dumnezeu
Un fenomen al naturii: curcubeu
O masina: fiat 500
Un fruct: mar
O parte a corpului: ochi
Un film: Pride & Prejudice… era mai fain daca as fi putut sa fiu Keira… nu de alta dar… Mr Darcy e mai mult decat un nume pt mine😛

Who’s next? Bratis

3 Responses to “nimic nou sub soare”

  1. lui_eduard March 22, 2009 at 00:41 #

    😀 interesant, fain

    Fiat 500 am vrut si eu sa spun prima data, dar mi-am dat seama ca sunt mai pretentios😀

  2. Paul Fiterau March 22, 2009 at 15:02 #

    Uitandu-ma la top clicks, mare trafic spre blogul lui Lavi! Ehe… oamenii astia nu stiu ei… despre defazaje care tot sunt… defazate! Noroc cu perturbatiile grabitoare care apar de la un timp!

  3. Finn March 23, 2009 at 12:31 #

    Nu cred că ai vrea să fii New York, pentru că prin metropola aia se scurge râul Hudson care e plin de italiano-americani care acum „înoată cu peștii” pentru că și-au încurcat interesele cu ăi mai sicilieni dintre ei. Totuși, ai putea fii ceva din Manhattan, probabil Downtownul despre care cânta Petula Clarkși care este mereu luminos, frumos și curat și care probabil ți s-ar potrivii mai bine.
    Mă rog, eu, anonimul, m-am băgat în seamă pentru că nu știu prin ce metodă te-aș putea avertiza că ai un mail de la mine trimis acum mai mult de o săptămâna!!!

Leave a Reply

