week 3

14 Mar

Mai multe lucruri m-au uimit azi dar faptul ca tringhiul nostru a crescut ma bucura, poate, cel mai tare ;;)

dscf8835dscf8827dscf8840dscf8846dscf8862dscf8867dscf8868dscf8875

… si ne-am mai variat si “produsele”

dscf8878dscf8884

11 Responses to “week 3”

  1. Paul Fiterau March 14, 2009 at 21:13 #

    Day 3 e tata lor! (cu referire la day 1 si 2) Ghiveciul cu flori takes the spotlight!

  2. alex March 14, 2009 at 22:55 #

    hehe, so deja avem un arbore binar, day 3 tata, day 1 si day 2 fii. dar vezi paul, nu e ok, pentru ca asta inseamna ca day 2 e mai mare decat day 3, ceea ce tu nu vrei sa se intample. atunci day2 e tata, day 1 e fiu stang, day 3 fiu drept, day 3 fiind cel mai mare. na sa va vad cum mi-l inserati pe day4 sapt viit.. muhaha

  3. Paul Fiterau March 15, 2009 at 01:38 #

    Alex, daca atat am scris pentru day 3… la day 10 o sa scoatem carte. Nume? Teoria arborilor binari cu aplicatii practice! Spun carte fiindca nu stiu cat de incantata ar fi M, daca ar avea in fata un overflow de caractere ce trebuie moderat. Si-ar pierde calea catre disapprove button!

  4. M March 15, 2009 at 01:41 #

    Dragilor, numa sa ajungem la day 10, ca va promit ca va dau ceva spatiu pe blogul meu sa va publicati cartea si mai mult, ca bonus va fac si coperta.

  5. Paul Fiterau March 15, 2009 at 02:27 #

    Oh… M, you’re too kind! Daca n-ai inspiratie la desenul copertii… buna si poza cu ghiveciul! Dar dupa un semestru de PAA… sigur nu se va pune problema!
    In plus, o sa fim si noi mai savanti in de-ale arborescentelor.

  6. alex March 15, 2009 at 14:49 #

    Incep sa-mi creasca frunze.

  7. Paul Fiterau March 16, 2009 at 00:23 #

    Eu-mi astept cracile! Ca cea pe care stateam, s-a cam rupt dupa o scurta navigare prin micro economie. Frunzele mai au de asteptat. Oricum, prefer ramificatiile!

  8. Blog Vedete May 25, 2009 at 23:07 #

    E prima data cand intru pe siteul tau si mi se pare foarte frumos ceea ce ati realizat…felicitari tie si copiiilor

  9. viviana May 27, 2009 at 17:24 #

    Mari, unde se întâmplă activităţile astea cu copiii? E cumva nevoie de voluntari? Eu şi prietenul meu ne oferim🙂 El a făcut liceul de Arte şi un an la Pictură, iar eu, amator voios.🙂 Şi, oricum, nice job🙂 Nothing better than Art and a bunch of sweet and happy kids😉

  10. M May 27, 2009 at 22:23 #

    uaiiiii ce ma bucurrr!! O sa fie nevoie de voluntari pentru urmatoarea expo care momentan nu stiu cand o sa fie… adica depinde de noi😀 Am mai avut una de Pasti, cu vanzare. O fost un succes😀 vorbeam sa facem una la vara ca inca mai avem materiale. O sa va zic ca e multa nevoie de ajutor!! Mercii!!

  11. BLOG VEDETE May 30, 2009 at 16:05 #

    banuiesc ca ti-a placut mult ecranizarea cartii. Eu am citit in liceu mai toate cartile lui jane austen si ce sa zic …sunt romantice. Erau o lectura perfecta pentru acea perioada in care mai credeam in dragoste

Leave a Reply

