say hello to gold-ish Elton

10 Feb

Elton il cheama… si  va scriu cu teama si sfiala acest entry… Ma gandesc a-i da private  caci nu stiu ce reactie va avea Gav, desi la cat e de impulsiv si gelos… ma astept  la orice din partea lui.  Stii cum se zice ca dragostea apare cand mai putin te astepti… nu stiu daca e inca dragoste dar e cert ca Elton a aparut atunci cand mai putin ma asteptam… adica cand incercam sa invat la POO.

9 februarie – 10 AM – geam deschis – hello M!… – hello, um… poti sa-ti zic Elton? – … to be continued

Daca tot a venit asa de dragul meu, am hotarat sa-l pastrez daca nu-l revendica nimeni. Am decis ca e Eltonul meu si punct. Nu e prea comunicativ… dar stiu ca daca-i citesc despre POO doarme si mai stiu ca e cam bulimic. Ah… siii ii place muzica.

* Later edit: am o cacafonie pe acolo, sorry
dscf85631
dscf85651
dscf8571
dscf8573
dscf8575
dscf8576

10 Responses to “say hello to gold-ish Elton”

  1. Oana February 10, 2009 at 13:53 #

    I-ai luat şi colivie până la urmă ;))
    Auzi, dar dacă îţi citeşte fostul proprietar blogul?

  2. Paul Fiterau February 10, 2009 at 14:34 #

    Ce dragutz!🙂 Serios… adorabil! Si-mi aduce aminte de… o mica poveste. Eram la sat, si aveam acolo o closca foarte… protectiva fata de puii ei. They were… untouchable. Dar uite ca fac cum fac si o fentez pe ea sa mearga de cealalta parte al unei usi! Inchid usa… majoritatea puilor erau cu ea… untouchable, dar unul a ramas de partea mea. Atunci ma joc cu el ce ma joc… si vine sora-mea. Si atunci eu baiat bun… ii dau puiul sa se joace… dar pe urma, mai si deschid usa! Urmatorul lucru? Niste scheme ala Batman din partea gainii asupra lu’ sora-mea. Desigur, imediat a trebuit sa lase puiul jos… there was going to be only one winner and that wasn’t my sis!

  3. Catalin C. Vasii February 10, 2009 at 15:25 #

    Daca citeste fostul proprietar si… iti spune ca e fata si ca o cheama Alina?

  4. alex February 10, 2009 at 16:12 #

    Deci ce tare ii Elton!! Pff.. prea fain😀 Vasii, eu cunosc raspunsul, dar mai bine sa ti-l dea Marl😀

  5. M February 10, 2009 at 16:13 #

    @ Vasii: o sa-i spun ca intre timp si-a dat seama ca e gay…

  6. M February 10, 2009 at 16:21 #

    @paul: vrei sa zici ca Eltie iti aduce a gaina?! :))

  7. em February 10, 2009 at 22:49 #

    Daca apare stapinul si va trebui sa-l returnezi, va fi atat de uimit ca Elton stie Java ( ca doar i-ai citit cateva pagini!), incat nu-ti va reprosa nimic.

  8. Paul Fiterau February 11, 2009 at 00:05 #

    @M: A pui e gaina!🙂 Mi-e greu sa imaginez o gaina stand pe betisorul acela! Asta-mi aduce aminte de alta faza… tot de la sat. Eram mic si rau(!). Intr-o zi am pus ditamai cocosul intr-o cusca de iepuri (pe care o eliberasem). Cusca era intr-un grajd unde … greu vezi ceva. Si dupa, am chemat-o pe sora-mea sa dea mancare la iepuri! Asa sperieti a tras. Ca sa fiu sincer si eu dupa aceea… ca tot eu trebuia sa-l scot de-acolo! Si cocosul nu era prea incantat…

    Oricum… foarte dragut!🙂 Doar ca… pare cam photo shy! But I’m not the one to comment!

  9. buburuzacantatoare February 11, 2009 at 20:27 #

    :))
    cea mai frumoasa parte legata de faptul ca a venit asa pe neasteptate e ca te poti gandi ca e un cadou de la cine vrei tu😀
    vai paul… unde ai vazut tu pui de gaina cu asa cap, cioc si coada? ;)) nici mutant daca ar fi fost si tot n-ar fi iesit asa :))
    e de admirat ca are un comportament foarte matur pt un papagal, adica foarte asemanator cu al nostru… avand in vedere ca adoarme cand ii citesti java

  10. Paul Fiterau February 12, 2009 at 04:01 #

    🙂 Diana… acum… vezi, fac si eu asociatii… daca scoatem puii de gaina/ratza… cea mai apropiata asociatie ar trebui s-o fac cu o cioara ce si-a gasit casa la mine, ceva timp in urma. Desigur, cioara era neagra!
    Despre Elton… papagal de treaba din cate am citit! Sa ai grija M!

Leave a Reply

