leapsa

31 Jan

Recunosc ca prin mari incercari am trecut pana sa infaptuiesc leapsa (sa postez a 4-a poza din al 4-lea director) dar cum  nu e precizat care disc… si cum nu am 4… am ales la intamplare unul si din 4 in 4 dau peste o poza cu bunicul, in sicriu (si e aproape 4 dimi). Apoi am zis ca … trebuie sa apelez la alt disc… sper ca e ok. In D: am gasit minunatia de poza de mai jos, care cred ca e din sesiunea din iarna 2008 cand evident dezbateam probleme la Romtelecom cu persoane patite, dar nu-i sigur ca asta vorbeam, whateva’ nu mai stiu ce si cum :((.

Si de ce 4 dimi? Pentru ca azi nu am stat degeaba… decat ziua, caci seara ideile au inceput sa-mi faca inundatie. Cred ca am fost creativa azi… rezultatele se vor afisa in curand pe marile ecrane.

picture-0041

Si acum ii lepsuiesc pe: Cosmin, Edi, Cos

*Later edit: m-am gandit sa o lepsuiesc si pe Lavi ca poate doar asa isi mai activeaza si ea capacitatea de actualizare a propriului ei blog

**Later Later edit: Octavule, te lepsuiesc acuma de nu te vezi ;;)

7 Responses to “leapsa”

  1. Paul Fiterau January 31, 2009 at 17:32 #

    Din experienta, seriile si noptiile intotdeauna aduc cu ele un plus de inspiratie. De ce? Fiindca oboseala ne face mai putin rationali, rigizi.
    Cat despre Lavi… chiar daca e s-o lepsuiesti… cine stie, poate poza pacii cu fata aplecata este a 4-a, deci… halal leapsa.

  2. M January 31, 2009 at 17:37 #

    vai paul=)))) “poate poza pacii cu fata aplecata este a 4-a, deci… halal leapsa.” mor de ras=))))) save me

  3. Paul Fiterau January 31, 2009 at 23:46 #

    🙂 Stii Mari, the more I look at that certain photo… the more I think of… this:
    kick

  4. okta February 1, 2009 at 13:14 #

    mama mă-sii, eu de ce n-am primit niciodată nicio leapşa nimic-nimic?

  5. cosstie February 2, 2009 at 20:12 #

    mari cred k mi-am facut tema😛

  6. crissulik February 3, 2009 at 00:29 #

    si eu mi-am facut tema data de cos…:P

Trackbacks/Pingbacks

  1. Leapsa « Lui’s Blog - February 2, 2009

    […] Am primit si eu leapsa de la Mari nu prea am de ales. Trebuie sa ma conformez .  Sa postaz cea de-a 4-a poza din al 4-lea folder […]

Leave a Reply

