Ma numesc…

17 Jan

Ce simt?
Simt ca in urma unor intrebari legate de identitatea mea, multi “cititori” inca mai au nelamuriri. Cine e Gav si ce vrea domnisoara M si de ce Marl? Mari? Hai sa facem cunostiinta!
Ma numesc Mariana Cristina Gavrilescu si se pare ca lungimea acestui sir de caractere nu a fost suficienta pentru anumiti cunoscuti. La inceput a fost Mari, denumire care mi-a revolutionat identitatea. Aproape nimeni azi nu-mi mai zice Mariana (pentru cine o cunoaste pe Liana –  ea inca face parte din raritatile carora le place sa-mi zica Mariana) desi nu am nimic impotriva propriului meu prenume. Unii, desigur ar considera ca “Mariana” e nume de mama si se poate plasa valoric alaturi de Rodica. Le reamintesc acelor Corneliuxi ca la cursul de pedagogie exista o Rodica Gavrilescu datorita careia probabil nu ar fi trebuit sa platesc nici banii pentru modul… am fost confundate – in favoarea mea, absolut.

Acum… Gav? Domnisoara M? Ca sa le dai intalnire… un simplu click pe Untitled te va face sa traiesti senzatii extreme alaturi de ei. Gav si M sunt studenti la CTI, actualmente in anul 2 (speram ca acest contor sa se incrementeze totusi de la an la an). Impreuna isi traiesc viata cu pasiune de la sesiune la sesiune. Impreuna realizeaza ca singuratatea nu-si are rostul intr-o epoca de Computer Science. Impreuna constientizeaza ca fiecare bit economisit le va fauri un viitor mai stralucit. Impreuna se redescopera ajungand prin intamplarile fantastice, cotidiene sa se iubeasca tot mai mult. Gav si domnisoara M… personaje remarcabile, care uneori interactioneaza cu marele Peshte Anonim. Datorita partii 2 a numelui, va ramane momentan sau definitiv in anonimat.

Si care-i faza cu Marl? Spuneam intr-o postare mai veche… ca va aparea in curand pe marile scene WordPress… cu o noua productie semnata: Titled, ce are un caracter diferit de Untitled (doh). Pentru alte detalii poti folosi cu incredere click-ul, mk? Si de ce Marl? Pentru ca e un cadou… sa zicem, care a derivat pe parcursul anilor din Mariana > Marlena > MariaElena > Marilena > Marlene > … ramand in cele din urma setat pe Marl, care prinde forma pe Titled… desi ar mai fi proiectele cu djane Marls, care pentru moment raman in anonimat pentru urechile multora.

Incantata de cunostiinta!🙂

Feedback:

CI: nu vad decat o legatura chinuita intre Mariana si Marl, trebuie sa fi fost obsedat!

5 Responses to “Ma numesc…”

  1. Paul Fiterau January 17, 2009 at 20:28 #

    Autor – narator – personaj, autor – narator – personaj…
    Autor: M.G.
    Narator: M.G.
    Personaje… M, Gav, Marl din cate stiu. Traiasca arborescenta poreclelor, sa dea inspiratie pentru alte si alte personaje! La mine… Paul this, Paul that, alway Paul. Era o scurta perioada in care mi se spunea Fiti… Desigur, nici o referire la a doua parte a numelui! Nu mi se potriveste… sper!

  2. richie January 18, 2009 at 08:39 #

    Mariana chiar e nume de mama. Mama mea ;)) Deci, incantat de cunostina Mari, salutari lui Gav si d-rei M ;))

  3. Oana January 18, 2009 at 21:36 #

    Ha, prima dată când a aflat că prenumele tău e Mariana, mi-am zis: Mari nu arată a Mariana. Nu ştiu de la ce mă gândeam că vine Mari, dar oricum, a fost un mic şoc.

  4. mousey88 January 19, 2009 at 23:07 #

    Te cheama si Cristina?….hmm…

  5. anonim ploiesti cip March 15, 2009 at 23:44 #

    deci …(nu e bine sa incep cu deci [profa mea de istorie zicea ca atunci cand incepi cu deci esti incult …fie sunt si eu..: CIP Este INCULT!] dar simt ca trebuie sa trag doar concluzia ;;))
    pe mine ma doare sincer capul ..ai o descriere mari ;;) [daca imi permiti sa iti zic ];;)[ eu asa te-am retiut / te am pe mess / in mobil]
    …faina ce pot sa zic
    cat am aberat : trebuie sa zic un simplu fain si durere de cap invers cronologie fata de cum le-am zis

Leave a Reply

