*nota financiara

14 Jan

Azi am sa multumesc Orange pentru: 400 de minute în reţea + 400 SMS în reţea + 40 de minute pentru apeluri naţionale si internationale cu 4 euro/lună

Multu ;;)

2 Responses to “*nota financiara”

  1. Paul Fiterau January 14, 2009 at 22:37 #

    Dap… foarte frumos din partea lor! Ca sa fiu sincer, eu am ‘testat’ extrema opusa… desigur, la Vodafone. Acu 2 ani ++ Paul, mult mai comunicativ in acea perioada, se saturase sa-si tot reincarce cartela deci… abonament! Nu ma intelege gresit, cardul era ok, dar sunand pe Orange, ma taxa dublu daca nu mai mult. Couldn’t be worse than that, asadar, gata, abonament pt mine plus mobil pt maica-mea(ce venea cu abonamentul). Pacatul a fost ca aceasta schimbare… a venit fix atunci cand trecea Voda de la Dolar la Euro. Si just my luck, daca valuta se schimba… numericul pretului… nup. Ca urmare, la momentul abonarii… mi s-au asternat in fata asa niste oferte… Orbitoare! Aveam mare nevoie de minute… pe toata reteaua, ce sa fac… took the bait. Si iata… frumusete, 100 de minute pe toate retelele ce-i drept… 14 Euro(60 de lei grasi) pe luna. Dap… I was better off pe cartela! Dar… asta a fost nimic, s-o fi vazut pe maica-mea, cand i-am oferit halal caramida de telefon (gratis cu abonamentul). Mai ca n-a dat cu el dupa mine! Asta e… pusculita se strange… cu asa abonamente…. cel putin asta am incercat sa-i explic…

  2. lui_eduard January 15, 2009 at 18:14 #

    dap, e faina oferta de la orenge cu 400 de minute.. mie tocmai imi expira si tb sa o activez din nou dar… sunt pe zero😀

Leave a Reply

