hello

10 Jan

dscf8379

De 2 ore citesc bloguri si acum consider ca e cazul sa ma ocup de al meu. So, ce mai fac? Pai bine. Alt raspuns imediat nu pot procesa decat cel care-mi displace. Am avut examen la ptdm. Si… da… in timp ce meditam la formulele pe care nu mi le mai aminteam, imi doream sa nu-l mai revad pe domn Ignea :((. Sa speram ca nu o sa fie nevoie sa ne mai intalnim. Cel putin eu sper! Cu privire la post-examen, ritualul de a manca McPuisor reintra in trend. Bineinteles, nu e vorba de mancatul in sine, ci de idee & companie. Anumite persoane imi lipseau de la McMasa si din suflet, dar stiu ca si eu le lipsesc, sau ar fi cazul, mk!?

In alt doilea rand, prefer coloanele. Nu mi-a placut sa scriu niciodata fraze lungi dar schimband subiectul… cred ca trebuie sa-mi cer scuze oamenilor carora nu le-am trimis felicitarile de Craciun si An Nou. Nu mai insir motivele consistente ori nu ci doar scuzele. Oricum va iubesc mult pe cei pe care v-as fi felicitat si daca niciodata nu e prea tarziu: Craciun Fericit si An Nou Binecuvantat🙂 Se poate pastra urarea pentru la anul ca sa fiu prima!

Daca exista si un al treilea rand, sa zicem ca va fi despre… um. weekend? In primul rand, trag cu dintii sa-mi tin promisiunea pe care am facut-o Oanei. Am spus mintit ca e ok dar e greu sa fii dependent… de orice, asta ca sa nu fiu prea sincera (de la net, la chestii hipercalorice, persoane,  situri, cafea, bloguri, muzici bla bla bla)!

4. Simt ca am persoane cu care trebuie sa lamuresc chestiuni de ordine interioara si sa ma impac. Aviz posibililor cititori.

Pasind intr-a 5-a ordine a ideilor, caci azi sunt foarte exacta :P… mi-am uitat ideea. Multumesc, multumesc, multumesc “noilor contacte” din viata mea! Multumesc pentru sprijinul psihologic acordat (mai bine zis, sprijin de natura multipla) si pentru timpul alocat ascultarii smiorcaielilor mele. E ciudata oarecum asemanarea “contactelor”… si cum aseara ma gandeam… cine stie ce planuri sunt in spatele marii scene a vietii.

In concluzie, anunt ca Marl in loc sa mai citeasca Glamour, se reprofileaza un pic.

* E chiar nevoie de un later edit. Combinatia de ciocolata amaruie cu martipan si o gura de cafea te face sa exclami: “!am vazut tot” . Delicios.

4 Responses to “hello”

  1. Catalin C. Vasii January 11, 2009 at 01:02 #

    N.B. Suflet ramane asa, nu devine la randu-i Mc Suflet…..

  2. lui_eduard January 12, 2009 at 19:26 #

    atatea creioane pe acolo, atatea culori… iti doresc ca aceasta reprofilare sa fie plina de culori..

  3. aammaa January 22, 2009 at 19:57 #

    nu ma pot abtine sa nu comentez pe tema minunatei poze cu creioane colorate… imi place la nebunie… si consider ca avand in vedere ca studiez in artele frumoase, parerea mea este valabila… si ce ma bucur uneori ca si altii isi refac imaginea … pentru ca si mie ziele trecute mi/a tercut nebunia sa imi reimprospatez putin blogul…. chiar daca am mai facut/o de cateva ori pana acuma… chiar seman cu Alex in privinta asta, nu ne putem hotara cu aceeasi fatada de blog… doar suntem nascuti in aceeasi zi..😀🙂😛

  4. M January 22, 2009 at 20:04 #

    Multumesc Ama!🙂
    Cu privire la theme-ul blogului, eu raman constanta ;;) sunt doar la al doilea ;;) La mine schimbarea vine doar o data pe an desi acum sunt f multumita de cum arata… si nu stiu daca voi face vreo schimbare prea curand🙂 Pentru ca-mi placea o versiune “light” mi-am facut un nou blog :))

Leave a Reply

