tpH

4 Jan

Am revenit… dar unde am fost? tpH 9! Ce e tpH?

“O stare de spirit!” (Mitrut)

Nu am cuvinte sa pot descrie fericirea adevarata care-mi inunda inima acum dar sunt convinsa ca daca cineva vreodata ma va pune sa aleg cele mai fericite momente din viata mea… tpH va fi pe lista.

Da, acum pot afirma cu certitudine ca ma simt alt om care incepe alt an. Un an in care:  “Tu, Doamne, faci ce vrei!” (Iona 1:14)

Detalii Plopu

4 Responses to “tpH”

  1. cosstie January 4, 2009 at 23:32 #

    stii mari, nu cred in intamplari si tpH9 pentru mine a fost o tabara in care am descoperit oameni.oameni cu amprenta Lui.asta e cel mai frumos.🙂

  2. Paul Fiterau January 5, 2009 at 02:02 #

    Fain! Eu am revenit de la ore grele de AC, rezultat? L-am cam dezamagit pe Robertson, sumatoarele nu le stiu prea bine. Totusi… am invatat ca…
    1. Money don’t grow on trees, but carry do, see CLA multilevel.
    2. Durata la selection adder este “pregnanta”(citat din Vladutiu). Daca ne luam dupa performanta acelui sumator (de 2 ori mai putine nivele la parcurgere) cine stie… dubleti?
    3. Vladutiu a dat copy paste la figuri de pe net cand si-a scos cartea. Smecheru…
    Bine ca ai trait momente intr-adevar fericite. Din experienta mea, aceste momente raman si intotdeauna o sa te uiti inapoi la ele. Nu ca… sa nu dau exemplu:D

  3. alex January 5, 2009 at 19:36 #

    Cineva vorbeste prea mult de scoala pe blogurile noastre…😀 Paul, tu ce zici? :))

  4. lui_eduard January 5, 2009 at 22:44 #

    il citeai pe Mitrut ca tpH9 “E o stare de spirit”…

    in ce consta aceasta stare de spirit cu nume “ciudat” – tpH?
    o intrebare ca noi care nu am fost la tpH, sa intelegem mai bine fenomenul..

Leave a Reply

