inca 2008

30 Dec

to_leave_by_junest1

2009?

Nu, inca e 2008 si lumea mea se imparte intre abandonare si perseverenta. Poate ca pana in prezent am crezut ca perseverenta suna mai bine si e mai de folos. In timp ce te contraziceam si-mi sustineam punctul de vedere, realizam cat de gresita eram in decizia mea. MD… ai dreptate si o recunosc cat se poate de public. Din curiozitate, m-am uitat si in dictionar. Pana si acolo a persevera pare mai pozitiv. Poate ca mereu am perceput abandoarea ca fiind ceva negativ.

PERSEVERÉNŢĂ, perseverenţe, s.f. Acţiunea de a persevera; însuşirea de a fi perseverent; stăruinţă, statornicie în muncă, în convingeri, în atitudini etc.; tenacitate. [Var.: (înv.) perseverínţă s.f.] – Din fr. persévérance, lat. perseverantia

ABANDONÁRE s.f. Acţiunea de a abandona; părăsire, renunţare. [< abandona].

E doar o impresia de-a mea sau perseverenta o intalnesti mereu privita intr-o maniera mai pozitiva!? Credeam ca perseverenta e o dovada de intelepciune dar ce se intampla atunci cand te ineci intr-o prostie si persisti? Esti… prost? Nu jignesc pe nimeni caci nu-mi place sa ma jignesc nici pe mine😛 dar e mult mai intelept sa renunti, sa parasesti, sa abandonezi. Ii poti spune cum vrei dar mai presus de cuvinte, sensuri, raman deciziile. E alegerea ta sa fii intelept, …  persistand sau abandonand? Cum spuneai, oamenii sunt diferiti si nu o exista o regula generala dar poate situatiile lor sunt similare sau chiar obositor de similare si cu toate astea deciziile nu ni le putem influenta. Ne putem schimba? 2009 imi starneste multa curiozitate.

Concluzionand, atat abandonarea cat si perseverenta, dincolo de cuvinte, au ceva bun in ele cand baza e comunicarea (si da, am zis dincolo de cuvinte… stiu, e un paradox). Conceptia asta mi-o pastrez valabila si in 2009🙂. Am deja o lista cu lucruri, care as vrea sa le schimb dar poate nu e lista cu lucrurile esentiale. As vrea si eu sa pot spune !new Mari.

Pentru ca e ultimul post de pe anul acesta, la multi ani!

2 Responses to “inca 2008”

  1. Onyx December 31, 2008 at 13:24 #

    Persişti? Abandonezi? Asta ţine doar de tine. Viitorul nu ni-l putem prezice, dar îl putem trăi la momentul potrivit. (paradox, nu?)

    La multi ani, Mari!

  2. Paul Fiterau December 31, 2008 at 18:46 #

    Intr-o lume ideala… poate n-ar exista nevoia de abandon, dar… numai ideala nu-i lumea asta, unde gasim la fel de multa prostie, cat exista desteptaciune, la fel de multa staruinta, cat exista putoare, la fel de mult pozitiv, cat exista negativ. Deci… desigur, in aceasta lume, atat abandonul de “rau” cat si persistenta in “bine” sunt solutii, in aceeasi masura!
    La multi ani Mari! Tie, la cititorii tai, cititorii cititorilor tai… arborele complet il gasesti la Alex! God bless!

Leave a Reply

