Q:?

8 Dec

Poate ca multe zile ii sunt date unui om sa traiasca dar cate le traieste cu folos? Cat de folositor traiesc eu azi… sau cat de nefolositor esti tu maine? Si in fond… folositor cui? Suntem indispensabili unii altora caci singuri nu am mai fi gelosi, nu am mai rade si nici iubi, plange, suferi… si credeam ca lista e mai lunga dar se pare ca doar ideile mele sunt scurte. Am nevoie de oameni pentru a cunoaste cat de capabil e sufletul meu. Am nevoie de oameni pentru a ma simti folositoare… sau folosita. Am nevoie nu doar de oameni ci si de… iertarea lor sau poate daca preferi singularul, am nevoie de iertarea ta. Am nevoie de…  ciudata oarecum si formularea –  incepe cu verbul a avea urmat de ceea ce nu ai.

Adevarul e ca multumirea  nu e intotdeauna secretul dar rabdarea pare a fi o solutie deloc rea. Rabdarea de a trai un prezent lipsit.

useless_spell_u_s_e_l_e_s_s_by_pentelka1

2 Responses to “Q:?”

  1. Paul Fiterau December 8, 2008 at 17:50 #

    Te asigur, ideile tale nu sunt scurte, beautiful entry and I agree, we do need people around us, we are social beings after all. Dar, ai mentionat rabdarea si… uite… o mica quotatie dintr-o compozitie made by me:

    “Like a ray without a trace/ Everything is all so pointless”

    Vezi… it’s not really the ray’s fault it has lost its trace. Maybe our guiding “rays” have suffered the same, fapt ce te lasa pierdut, untill you find another one. Si in timpul acesta nu mai se pune problema de a alege intre a fi sau a nu fi rabdator. There is no choice to be made really.

    People will always try and find a meaning… but there are times when this meaning is lost to them.

  2. radu December 9, 2008 at 23:49 #

    “Am nevoie de oameni pentru a cunoaste cat de capabil e sufletul meu.”

    Noi ne formam, ne dezvoltam caracterul alaturi si in functie de cei din jurul nostru. La fel cand ne nastem plangem ca doare schimbarea de mediu, dar odata ce ne-am format ne putem bucura cu adevarat, asa ca singuratatea (implicand si trairea in monotonie sau in acelasi mediu) ne impiedica sa ne cunoastem cu adevarat ,sa cunoastem viata…:|
    Ce sa zic Mari, mi-a placut ce ai zis😀. Sper sa ajut si eu la randul meu ca oamenii sa descopere ce au mai frumos in ei(adica sa nu ii critic , sa nu ii judec ci sa ii iubesc si sa ii incurajez…si cel mai important ,rabdarea care descopera adevarate comori in fiecare din noi)

Leave a Reply

