rabdarea

29 Nov

patience_pays_by_7th_heaven_creative1

As spune ca de mult timp nu m-am mai bucurat de o dimineata atat de frumoasa. Sau as remarca ca de mult timp nu am mai observat frumusetea unei dimineti. Multe ingrijorari m-au orbit in ultimul timp si am uitat sa-L mai vad pe Dumnezeu. Un simplu gest naste acum in mine trairi care ma umplu de entuziasm si multumiri caci rugaciunile mi-au fost ascultate. Daca pana in prezent am fost o persoana nerabdatoare, acum cred ca incepe sa-mi placa a invata ceea ce este rabdarea.

Iar daca aseara am adormit cu gandurile astea, negasind poate nici un sens in ele…

“Dumnezeu rade de imposibilitati. Indiferent cat de indraznet ar fi visul, cat de uriasa cererea, cat de mare speranta, ori cat de imposibila, din punct de vedere statistic, sarcina, El poate aduce rezolvarea – si infinit mai mult. Fie sa vedem cat de mare este Dumnezeul nostru!”

“Cand ni se naruiesc sperantele, acestea trec de fapt printr-o purificare. Nu exista nici un lucru nobil la care mintea umana sa fi sperat sau la care sa fi visat si care sa nu se implineasca. Unul din cele mai solicitante lucruri din viata este de a astepta ca Dumnezeu sa vina cu izbavirea Lui.”

… acum primesc un semn care nu poate decat sa ma flateze si ma umple de bucurie. Multumesc!

2 Responses to “rabdarea”

  1. alex November 29, 2008 at 18:12 #

    frumos entry

  2. maya December 10, 2008 at 23:59 #

    faina poza

Leave a Reply

