lectia 9: Pachete

26 Nov

Uneori parca sunt asa de furioasa. Cred ca oricine e de acord ca in cazul asta am motiv. Marti de marti, serile mele sunt stricate, tarate prin Java, prin programele facute de altii, pe care abia le inteleg. Ce pretentii mai sunt si astea… sa reproduc eu programe maine de la 8?! E 2… abia reusesc sa inteleg… peste doar 6 ore sunt nevoita sa scriu programul din nou. Nici o explicatie sau explicatii pe cost de nota. Daca nu intelegi si intrebi, te taxeaza. Daca vorbesti cu colegul, te taxeaza. Daca iti aduci foaia cu problema facuta cu doar 6 ore in urma, te taxeaza. Daca iti aduci programul pe stick beneficiezi de o taxa cu regim de recuperare. Erorile de compilare costa doua puncte. Neterminarea problemei in cadrul laboratorului si refacearea pe data viitoare, tot doua puncte.  Puncte–. Puncte–. Puncte– Nu am nimic cu nimeni dar asa ceva nu se face. Nu mi se pare normal sa stiu sa termen in maxim 90 de min o problema cu un enunt de 2 pagini si sute de linii de cod. E aberant sau am eu probleme? Imi citesc laboratorul… incerc sa inteleg… dar la cine pot cere lamuriri fara sa fiu taxata?! Ce rost are laboratorul asta? Nu primesc nici un ajutor sau il primesc pe nota mea. Si toate astea pe un ton de buna dispozitie, calm, zambet.

Pentru mai multe detalii… cred ca Buburuza a surprins mai bine ceea ce vroiam sa spun.

4 Responses to “lectia 9: Pachete”

  1. M November 26, 2008 at 03:17 #

    poate sunt doar obosita acum dar imi place acum sa cred ca am dreptate

  2. mousey88 November 26, 2008 at 18:10 #

    daca ai nevoie de cineva pentru explicatii poate te pot ajuta….:)

  3. Catalin C. Vasii November 27, 2008 at 22:14 #

    Oare profa respectiva si R***s se cunosc?

  4. Paul Fiterau December 12, 2008 at 03:19 #

    Bai… Mari, crede-ma, te inteleg, eu am stat la problema asta 3-4 ore ACASA si… nimic. Mai rau… dupa aceea, a trebuit sa si organizez conferinta pentru meeting-ul pacii. Desigur, in tot acest timp sora-mea a fost ocupata. Credeam ca se subintelege! Si iata cum ajungem la prima mea restanta… Si eu care speram ca macar saptamana a 14-a sa… eh, whatever!

Leave a Reply

