of.

16 Nov

Astept sa ma sune Bratis. I-am zis ca vreau sa vorbesc cu ea pentru ca imi este somn si simt ca abia-mi tin ochii sa nu-mi pice in gura. Imi este mult prea somn de fiecare data cand vine vorba sa citesc cursuri ca PTDM, CC, Comunicare… CC? Bratis nu suna si eu admit ca PTDM nu are nici o legatura cu CC si intre timp incerc sa ma trezesc altfel. Metoda cofeinei nu merge, metoda plimbarilor prin frigul paralizant de asemenea esuaza… mintea-mi e intru-un blocaj tamp care-mi aminteste de Septimiu P. Nu pot sa citesc la PTDM pentru ca refuz, pentru ca nu pot, nu pot, nu pot… ma plictiseste. Prevad o criza de timp… prevad ca le voi lasa pe toate pe ultima zi… nu stiu ce m-ar putea determina sa citesc modulele alea. Nu am nici o idee si nici o motivatie… cred ca pur si simplu nu-mi pasa dar in schimb sunt convinsa ca sunt pe punctul de adormi. De ce-mi displac lucrurile simple? Parca ma incomodeaza tot ce e simplu.

Cred ca femeia aia a uitat de mine… e cazul sa-i amintesc.

Remarc ce uselessssss e entry-ul asta :-s

8 Responses to “of.”

  1. lavi November 16, 2008 at 20:47 #

    Nu cumva sa stergi entry-ul asta… apare numele meu in el!!!😀 :))

  2. lavi November 16, 2008 at 20:48 #

    Discutia telefonica a durat 36 de minute😀

  3. M November 16, 2008 at 20:48 #

    nu am sters niciodata entry-uri, nici macar cand m-a descoperit stanciu :)))

  4. Onyx November 16, 2008 at 20:57 #

    Parcă văd că miercuri seara învăţăm ca disperaţii toţi, iar joi la 8 ne prezentăm cu ochii susţinuţi de scobitori şi ajungem la concluzia că nu ştim nimic. :))

  5. lavi November 16, 2008 at 21:00 #

    Continuarea commentului de la 8:47: E priceless entry-ul asta… apare numele meu :((

  6. fats domino November 17, 2008 at 03:18 #

    gav, te contrazic: ai sters entry-ul acela parolat, dupa ce m-am prefacut ca m-am suparat ca nu vrei sa-mi dai parola, deoarece era doar pentru anumiti ochi!

  7. M November 17, 2008 at 12:30 #

    fats domino, nu era decat pentru ai mei ochi ;))
    ma refeream ca nu am sters niciodata ceva vizibil tuturor

  8. alex November 17, 2008 at 13:18 #

    Mie imi da a iLuminosu😐 grr

Leave a Reply

