21 reloadeddd

14 Nov

Ma simt inca mult prea surprinsa de tot ce mi s-a intamplat azi. Nu cred ca am avut vreodata o zi atat de frumoasa… nu cred ca mi-a facut nimeni, niciodata vreo surpriza atat de mare. Bucurie, supriza, uimire, entuziasm, euforie, iubire, prietenie, zambete, flori, lumanari, prajituri, prieteni, multi prieteni, mama, prieteni, prieteni, mama, prieteni, profesori prieteni, cadouri, incurajari, entuziasm, surprindere, amintiri, lucrari, muzica buna, prea multa bucurie, uimire… multumesc, multumesc, multumesc, multuuumesccc!!!! Prea multe sunt cuvintele al caror efect ma inunda cu stari care ma coplesesc… pur si simplu imi pare un vis🙂

Daca ieri eram atat de bucuroasa pentru toate urarile ce le-am primit… pentru numarul impresionant de oameni care si-au amintit ca e ziua mea… atunci azi cred ca sunt Bucuroasa🙂 Nici nu stiu cum as putea descrie in aceste momente cata dragoste simt pentru toti care ati contribuit la surpriza mea, sunteti mai mult decat extraordinari🙂 Va multumesc pentru dragostea care mi-ai aratat-o, pentru bucuria cu care ati facut totul, pentru incurajarile voastre… pentru ca am simtit ca apreciati lucrarile mele desi nu credeam vreodata ca pot placea cuiva. Va multumesc ca tineti la Gav si ca l-ati ajutat sa iasa dintr-o mare balta in care-i placea sa se balaceasca… dar Gav nu va poate multumi mai bine decat prin dragoastea cu care mereu v-a iubit pe fiecare in parte. Sunteti speciali si va iubesc… mi-ati daruit o zi unica. Va multumesc pentru daruire, efort, pentru ca dupa ce m-ati onorat prin prezenta ati invitat si alte persoane… nu stiu… pur si simplu MULTUMESC!!!

Iar pentru cei care nu stiu despre ce vorbesc si cui MULTUMESC, as vrea sa le povestesc ca am avut parte de un vernisaj-zi surpriza. Extraordinarii mei prieteni, parinti, colegi si profesori au complotat, mi-au furat lucrarile, le-au expus intr-o galerie, au muncit, invitat si suprins pe nimeni altul decat pe venerabilul Gav, care habar nu avea ce-l asteapta (acum e clar ca niciodata nu ma prind de nimic). In tot timpul pregatirilor, naivul Gav a fost plimbat prin tot orasul de catre mama lui, care in mod cert teatru stie sa joace ca doar deh… de unde sa fi mostenit Gav fabulosul spirit actoricesc?! Reactia? Nu poate fi descrisa in cuvinte dar concluziile sunt: va iubesc, va multumesc, va ador si as vrea sa va pot darui tot ce-mi sta in putinta pentru a va face bucurosi🙂

6 Responses to “21 reloadeddd”

  1. lavi November 14, 2008 at 23:06 #

    Lica iti transmite un fabulos La multi ani! si poate pe viitor sa ai grija sa nu-ti se fure si alte chestii din camera :D… my little Gav :*

  2. Catalin C. Vasii November 14, 2008 at 23:06 #

    🙂

  3. radu November 14, 2008 at 23:42 #

    sooper :D!

  4. octav November 15, 2008 at 04:39 #

    ia să vorbesc io cu ai mei să-mi facă şi mie.

  5. richie November 15, 2008 at 11:18 #

    La multi ani Gav :)! Si sa-ti pastrezi starea asta multa vreme.

Trackbacks/Pingbacks

  1. o veche promisiune « Untitled - November 29, 2008

    […] { Art sweet art, upt } { } Cu intarziere, dar am reusit sa upload-ez acum cateva poze de la ziua mea. Pentru mai multe detalii, poze, minuni, nu ezitati sa ma contactati .gallery { margin: auto; } […]

Leave a Reply

