?

30 Oct

Mi se pare mult prea stupid, idiot si imbecil sa pui o intrebare de genul:

“Si ce mai zici tu?”

7 Responses to “?”

  1. alex October 31, 2008 at 00:06 #

    😦 deci sunt prea stupid, idiot si imbecil cand o pun

  2. M October 31, 2008 at 00:13 #

    pai inca nu imi amintesc sa-mi fi pus intrebarea asta :)) deci inca nu te consider asa😛

  3. radu October 31, 2008 at 01:10 #

    Deci nu omul care pune intrebarea asta e (…) ,ci intrebarea asta pusa cu atitudinea de indiferenta (doar ca sa fie pusa) o face sa fie de natura (…)-ica.😉. asa`i M, nu?

  4. M October 31, 2008 at 11:06 #

    faptul de a pune intrebarea asta e stupid, cu privire la om nu-mi pasa dar ca faptul sa fie stupid intrebarea trebuie pusa exact in forma pe care am zis-o mai sus… cu “si”-ul acela iritant in fata

  5. Oana October 31, 2008 at 22:08 #

    offf…….:((……ma simt ca alex…….sper sa imi aduc aminte sa nu te intreb niciodata asta

  6. Onyx November 1, 2008 at 12:02 #

    :-s Nu ştiu dacă te-am întrebat vreodată pe tine (şi acum sper că nu), dar am mai folosit şi eu expresia. Oricum, ţin minte să nu o folosesc în preajma ta😛

  7. seba November 8, 2008 at 02:08 #

    lol!
    vi s/a intamplat sa va intrebe unul: “ciao! ce mai faci?”…?
    pun pariu k da. daca chiar are o treab cu tine o sa insiste si dupa raspunsul: “chiar vrei sa stii sau intrabi numa asha?”

    ia probitz

Leave a Reply

