Sa fim totusi potriviti

28 Oct

by ~Sandaris

La cererea mediului inconjurator, M posteaza: “Teoria cuvintelor nepotrivite si plasarea in domeniul adecvat”

sau “Ce inseamna pentru Gav a vorbi“.

M: la mine
M: partial sau tot
M: au o semnificatie aparte
M: e “teoria mea” asupra relativitatii
M: asupra sensului cuvintelor
M: care posibil imi face gandirea mai limpede
F: vai M esti extraordinara ?!?! ce teorie ?
M: sa-ti explic
M: cuvintele sunt impartite pe domenii
M: in principiu doua domenii sunt esentiale
M: cel Absolut si cel real
M: le poti numi universuri lingvistice
M: ok
M: avem 1. Sfera ideologiilor absolute
M: aici intra cuvinte ca: Tot, Nimic, Dragoste…
M: aici intra toate cuvintele de genul
M: in domeniul acesta, cuvintele nu sunt fisurabile
M: Dragostea e Pura, Absoluta, Unica, Ideala etc
M: aici e cadrul unde poti fi 100% sigur ca Iubesti
M: aici poti folosi Totul, Nimic fara sa eziti
M: sfera asta tine de Divinitate
M: Alb e Alb si Negru e Negru
M: Dumnezeu poate afirma despre el ca e Dragoste, ca e Totul
M: ca a creat Totul
M: fara sa intre in conflicte ce tin de relativitate
M: sa-ti dau un Exemplu
M: “te Iubesc”
M: aici e Atemporal
M: Dumnezeu ne iubeste pe Vecie, El e Dragoste, e Adevar
M: sper ca ai inteles ideea
M: apoi avem 2. Sfera realitatii terestre
F: uh zi-mi, am citit tot, imi place
F: asa…
M: ok
M: aici putem afirma ca iubim dar fiind constienti ca e temporal si poate perisabil
M: aici intervine temporalul, relativitatea
M: da-mi un exemplu de ceva relativ
F: o calitate
M: zi concret
M: frumusetea
F: da asta mi-a venit si mie in cap din prima
M: ok
M: sa vedem
M: ne plasam in domeniul 2
M: pp ca exista o fata X
M: tu, baiatul F, consideri ca fata X e frumoasa
M: dar vine baiatul Y si-si bate joc de aia ca e urata
M: ok fata inseamna ca nu mai e frumoasa?
M: nu
M: inseamna ca acest cuvand nu e bine definit
M: in domeniul 1(Absolut)
M: Dumnezeu e Frumos din toate punctele de vedere
M: pentru ca a creat Frumuseatea
M: consider atunci ca exista 2 tipuri de “frumuseti”
M: Frumusete si frumusete
M: Frumusete e absoluta
M: frumusete “accepta” relativitate
M: dar eu definesc relativitatea tot ca o problema lingvistica
M: trebuie sa intelegi fiecare om ca fiind o entitate speciala
M: care-si defineste propriul limbaj
M: F defineste frumusete.1
M: M defineste frumusete.2
M: in fond e aceeasi clasa de frumusete
M: dar sunt obiecte diferite
M: dar…. frumusete e derivata din Frumusete care e o mare biblioteca
M: ce impreuna cu alte biblioteci
M: formeaza un Limbaj

F: uau si daca noi ne scriem numele cu litera mare… M, F etc… asta ce inseamna ? ))))
Gav: ca suntem extraordinari!

Gav: Gav cere scuze, in numele lui M pentru Tot Plictisul starnit celor care deja cunosc notiunile de mai sus.

Gav: Update-urile apar in curand. Se pregatesc noi liste!

M: Gav, taci!!

M: F, eu incerc sa-ti spun ca ceea ce oamenii numesc relativitate, se naste din “cuvinte nepotrivite”

2 Responses to “Sa fim totusi potriviti”

  1. Oana October 29, 2008 at 17:47 #

    Mi-a trebuit ceva ca sa inteleg,dar am reusit.Oricum e o teorie ce nu poate fi contestata,spre deosebire de a lui Einstein, care am auzit ca este discutabila in momentul de fata.

  2. catalinar December 12, 2008 at 13:51 #

    scriu si eu despre frumusete din perspectiva sociologica http://catalinarezeanu.wordpress.com/

    poate vrei sa schimbam impresii

Leave a Reply

