test!

20 Oct


Your Mind is Blue

Of all the mind types, yours is the most mellow.You tend to be in a meditative state most of the time. You don’t try to think away your troubles.

Your thoughts are realistic, fresh, and honest. You truly see things as how they are.

You tend to spend a lot of time thinking about your friends, your surroundings, and your life.

Ok, am preluat testul de la Oana, al doilea pe ziua de azi. In primul am aflat cu stupoare ca lumea ma asociaza cu un cal :-s
Ca sa fiu in concordanta cu Oana, pe mine m-au acceptat la AIESEC… e doar vina lui Lep. Oricum nu stiu ce presupune AIESEC… poate aflu mai multe dupa interviu.
Si cum scrisorile catre BEST au fost trimise… astept cu emotie rezultatul. Acum totul se rezuma la a intreba daca plec in Belgia sau nu? Daca nu, ma multumesc si cu Paris…
* Later edit:
“am aflat cu stupoare ca lumea ma asociaza cu un cal
Am simtit nevoia sa revin pentru ca nu am accentuat cel mai esential cuvant al postului, fara de care farmecul lipseste cu desavarsire😛. Este vorba de substantivul cal care se pronunta doar cum Ova poate mai bine. Imi vine in minte imaginea sceptica a trio-lui meu preferat: Ova+Dragos+Zav asupra identitatii mele. :))
Ok, e aproape 2:00 AM dar sincer unele lucruri nu trebuie sa le las pe dinafara. Oscilez intre a comunica maine cu oile si a termina la POO… cred ca e cazul sa iau o pauza inainte de a a transforma un nevinovat Later edit intr-un post nebun de sincer :))
Ma gandesc sa fac un poll, ca tot vad ca au aparut si pe wp, prin care sa intreb populatia asta cui ii pasa ca am revenit ca sa accentuez pronuntia un cuvant, intr-o situatie in care majoritatea nu-l cunoaste pe Ova. Ok, am facut-o pentru cei care sunt in tema! Cat de dor imi e de liceu!!
Acum e chiar 2:00 si pentru ca nimeni nu se gandeste la mine, sincer e cazul sa ma culc… :)) imi pare rau pentru daunele psihologice produse!! Am intarziat un minut :-s

5 Responses to “test!”

  1. Onyx October 20, 2008 at 20:43 #

    Mari, vreau si eu testul in care te asociaza lumea cu un cal😛

  2. M October 20, 2008 at 20:46 #

    trateaza cu orice consilier Cics!

  3. Oana October 21, 2008 at 21:44 #

    Deci chiar la cal nu ma asteptam……cal??!!!!???!!!???!!!….sunt curioasa ce intrebari si ce raspunsuri au dus la acest rezultat :))))

  4. tom touchhhhh October 23, 2008 at 16:08 #

    imi dau coment de la tommy chiar MIE! doar o dovada a faptului ca sunt EXTRAORDINARA:*

  5. ova September 8, 2009 at 02:17 #

    cal !

Leave a Reply

