hi5 lesson

17 Sep

M: daca cineva are pe hi5
M: tell you later
M: la relationship status
M: ce inseamna
M: ?
M: ;))
Oana: ? ce inseamna ce? ca n-am inteles la ce te referi
M: stii acolo pe hi5
M: daca tu iti pui tell u later
M: inseamna ca, subtil, ai ceva gagica?
Oana: da
M: :)))
Oana: pai…ca nu vrei sa spui exact statutul
Oana: ca ai o eva pe acolo, dar nu esti sigur
Oana: si de-aia, nu urli lumii
M: :)))))))))))))))))))))

12 Responses to “hi5 lesson”

  1. marelepitic September 18, 2008 at 00:03 #

    inseamna ca depinde cum arati tu, daca esti naspa are gagica daca nu e mai disponibil ca oricand😛

    cat despre ce zice oana .. hmm daca exista si la gender aceasta optiune de tell you later ce insemna? ca e ceva pe acolo, dar nu e sigur?🙂

  2. radu September 18, 2008 at 00:07 #

    haha:)) si io am “tell u later” la status😀 chiar inseamna ,”ai ceva gagica”,” ai o eva pe acolo”?. Fantastiq , mi se parea mai bun decat “single” – suna a “deci caut partener(a) /(de viata),pe hi5,:)) ,?sa fim seriosi .

  3. xandu September 18, 2008 at 00:13 #

    ai o eva :)) ba, deci n-aveti dreptate. iti pui tell you later ca ti-e rusine sa zici single =))

  4. M September 18, 2008 at 18:05 #

    @ cosmin: exista oameni care nu sunt siguri de sexul lor :-s
    @ radu: exista oameni care-si gasesc partenera\ul de viata pe hi5
    @ xandu: exista oameni care nu-si pun “single” ca sa nu fie asaltati de entitati exotice

  5. M September 18, 2008 at 18:06 #

    si am uitat sa completez
    Exista oameni care-si pun “open relationship” – ca mine, spre exemplu😀

  6. marelepitic September 18, 2008 at 18:08 #

    hahaha asta-i buna :)) xanudule

    imi place ca la tag clouds ticalosie iese cu mult in evidenta :)) .. numai ticalosii in ziua azi nu?🙂

    mari te rog sa mai micsorezi boxul ala cu muzica, da peste articol si nu mai vad de el😛

  7. Alexandra L September 18, 2008 at 18:11 #

    Eu. personal, prin “open relationship” inteleg altceva: “sunt cu cineva, dar pot sa insel”…sau ceva de genul…

  8. M September 18, 2008 at 18:18 #

    @ marelepitic: multumesc de sfat, nu am obsevat, astept si alte sugestii
    @ ale: “open relatioship” e cel mai misterios status ;)) poate insemna mai multe😀

  9. marelepitic September 18, 2008 at 19:12 #

    eu nu bag niciodata de seama acel statut. o sa va spun si de ce.
    in cazul in care are “open relationship” e ok poti incerca, dar nu-i sigur.
    daca are “tell you later” poti incerca lejer si chiar daca afli ca are daca esti mai tare la portofel decat actualul tot iti atingi tina.
    si cazul in care spun ca au partener nu te opreste nimeni sa nu incerci, daca esti mai bun, ii furi femeia si gata.
    deci orice ar scrie acolo poti sa te bagi sau nu peste persoana respectiva, nicio relatie nu e batuta in cuie, mai ales cand vine vorba de iubareala asta de pe mess din ziua de azi si alte prostii.
    si inca ceva, nu folosesc hi5.

  10. Onyx September 18, 2008 at 22:29 #

    Ok, dacă dezbatem declararea tipului relatiei pe hi5 (asta a sunat de zici ca programez), sa-mi zic şi eu părerea. (de parcă nu a mea e subiect de post :)) )

    Open relationship: sunt cu cineva, dar dacă apare ceva mai bun, nu zic nu. (sau: sunt cu cineva, dar acel cineva nu are nimic împotrivă – pentru că şi el face la fel – să ies şi cu alţii. Dar sunteţi avertizaţi: AM pe cineva)
    Tell you later: încă nu-s decisă (sau nu ştiu exact) dacă am pe cineva sau nu. Nu-s chiar disponibilă, dar s-ar putea să fiu, dacă nu-mi iese cu cel de care nu vreau să zic nimic concret.

  11. marelepitic September 20, 2008 at 12:38 #

    yep, e asa cum zici tu oana😉

  12. Paul Fiterau August 24, 2009 at 17:45 #

    “@ ale: “open relatioship” e cel mai misterios status ) poate insemna mai multe ”
    Mai multe eve? Yes please! :)))))

Leave a Reply

