Current theme=Solipsus

28 Aug

Cred ca ajunge timpul acordat theme-ului Rounded dar mentionez ca inca nu sunt disponibila sa-l daruiesc unor posibili doritori apartinand WordPress! Va rog nu accesati Activate Rounded pana nu va dau permisiunea sufleteasca de a va insusi ceva atat si atat de special pentru mine. S-ar putea oricand sa revin la Rounded si nu mi-ar placea sa vad pe cineva cu un theme ca mine!! Ar fi de-a dreptul iritant! Realizez ca e o oarecare… unii i-ar zice: problema cu mine caci ma scandalizez de fiecare data cand vad ca o alta persoana are ceva identic cu mine. Bine, poti sa-mi zici ca-mi place sa fiu mai cu mot, mai aparte, mai speciala, mai… foloseste ce cuvinte vrei dar nu-mi folosi themul daca ma cunosti si eu sunt printre vizitatorii blogului tau de pe Wordpress!!! Sper ca am fost destul de coerenta in cele pe care le-am zis si nu pot decat sa-mi cer iertare tuturor persoanelor ce au avut parte de jigniri cauzate de catre disperarea de care am dat dovada la vederea insusirii identitatii obiectelor mele!

4 Responses to “Current theme=Solipsus”

  1. radu August 28, 2008 at 22:47 #

    🙂 Asta e buna . Imi pun io themu in 360:)):P ( esti cumva din Tara Motilor si eu nustiu?:))

  2. M August 28, 2008 at 22:51 #

    ai vrea tu sa-ti pui theme-ul meu pe 360 ;)) ce bine ca nu se poate!😛

  3. alex August 29, 2008 at 12:02 #

    din milioane de utilizatori ai wp si doar 50 de teme disponibile, gandeste-te cati folosesc tema “ta”😛 unde mai pui ca e si una din cele mai interesante.
    oricum, alegerea asta solipsus imi place mai tare😉

  4. M August 29, 2008 at 17:08 #

    nu cer astea de la milioanele de utilizatori ci doar: “dar nu-mi folosi themul daca ma cunosti si eu sunt printre vizitatorii blogului tau de pe WordPress!!! “… cu alte cuvinte Alex: sa nu indraznesti sa-mi folosesti themul ca-ti dau foc! muahaha

Leave a Reply

