Bine am revenit

28 Jul

Imi era dor de tine, pagina alba inaintea careia ma blochez de fiecare data cand vreau sa incep a scrie. Imi era dor de voi, iubitii mei prieteni din blogosfera, dor de a va citi insemnarile si de a ma bucura de vacanta. A inceput vacanta inainte de a-mi da seama… Parca prea multe mi s-au intamplat intr-un timp atat de scurt. Parca prea relaxata ma simt…Traiesc intr-o alta lume in care mi-am facut transferul dupa ultimul examen despre care as prefera sa uit. Nu as putea continua intrarea asta din cauza “melancolicismului” cu care m-am imbatat azi dar mai sunt suficiente zile ca pot relata intamplari fantastice cu pisici turbate:|

4 Responses to “Bine am revenit”

  1. Onyx July 29, 2008 at 05:42 #

    Welcome back >:D<

  2. Alex Gherghina July 29, 2008 at 08:56 #

    aia cu pisicile turbate chiar o vrem pe blog :))

  3. Flavian July 29, 2008 at 09:37 #

    Bine ai revenit🙂

  4. Alin O. Tutac July 29, 2008 at 12:09 #

    “Am intrat în vacanţă!

    Vacanţa!
    Ce fericită era ziua când, elev la Primară,
    scăpând în fugă, urlam:
    Vacaaaanţa! Vacanţaaaa!

    Am intrat în vacanţă!

    Au fost buni cu mine: mi-au dat şi o pre-vacanţă,
    Plătită până la Crăciun, când, oficial,
    am intrat în Vacanţa de Iarnă.

    Acum sunt deja în vacanţa de primăvară,
    dar aştept cu nerăbdare să înceapă vacanţa de vară,
    căci imediat după aceea intru în vacanţa de toamnă,
    în care să mă pregătesc de vacanţa de iarnă.
    O să fie luuungă, până la vacanţa de primăvară,
    foarte scurtă.
    Vacanţa de vară, şi ea, abia o să vină,
    că şi începe vacanţa de toamnă.
    După Crăciun, ca de obicei, o să fie vacanţă de iarnă
    până la îndepărtatul Paşte,
    când iar o să fie o vacanţă scurtă de primăvară.
    Şi mai scurta vacanţă de vară o să fie urmată de
    din ce în ce mai obişnuita vacanţă de toamnă
    şi iarnă şi primăvară şi vară şi toamnă
    şi iarnă şi primăvară
    şi toamnă şi iarnă,
    şi vară şi toamnă,
    şi toamnă şi iarnă
    şi iarnă şi toamnă
    şi iarnă şi iarnă
    şi iarnă
    şi iarnă
    şi iarnă
    şi… tot aşa,

    pân-la Vacanţa Mare! ”

    o poezie de mihai badica….

    foarte sugestiv🙂

Leave a Reply

