e cazul sa fiu patetica

20 Jun

Cuvintele uzual folosite si care se doresc a avea o mare insemnatate sunt doar valori de observatii asupra unor idealuri.

Azi e una din zilele in caz sunt trista. Nu stiu de ce ti-ar pasa tie de starea mea si nici nu inteleg de ce as afirma tot felul de stupiditati emo. Sunt asa furioasa pe faptul ca viata chiar e grea dar ne-o imaginam noi simplista.

In ultimul timp cam evit sa spun ceva personal pentru ca stiu ca tie nu-ti pasa si ma intreb ce rost ar mai avea sa consum, in cazul asta, biti ca sa-mi expun parerea. Nu stiu de cand si cum mi s-a infiltrat ideea asta dar nu te judec, caci si eu sunt asa, un fenomen multifacial care te deruteaza. Nu ai observat ca multi din ziua de azi adopta “Nu judeca”?. Inclusiv manifestatiile gay si toate derivatele lor au la baza nonjudecata aceasta.

Cred ca mi-as dori sa ies la pensie dar sa fie cumva o pensie care sa nu implice a fi batran sau bolnav. Mi se pare ca nimic nu se schimba in habitatul meu psihic si continui sa ma refugiez in patetism, traind viata altora. Parca as tinde sa zic ca totul e neplacut azi dar nu sunt prietena cu dl Tot, pentru ca proasta utilizarea a sensului si ignorarea faptului ca este doar o valoare de observatie asupra unui Tot ideal, a nascut relativitatea. Indic sa adopti un “aproape”, “cam”, “aproximativ”, cu alte cuvinte, niste estimatori, cand decizi sa-l graiesti/gandesti/emite pe “tot”. Nu e o indicatie penru cineva anume, nu te speria, e doar un sfat pentru mine.

2 Responses to “e cazul sa fiu patetica”

  1. buburuzacantatoare June 24, 2008 at 12:59 #

    eu cred ca fiecare are cate o stare mai “apeciala” in care intra cand se apropie de examen
    eu de exemplu, ma gandesc de fiecare data daca intr-adevar imi doresc sa fac asta, ceea ce e foarte neconstructiv, dar na…ca sa-mi fac?
    chiar ma gandeam odata cand incercam sa imi stabilesc un fel de scara a lucrurilor importante pentru mine, ca e asa de ironic cu scoala asta
    daca esti foarte bun, atunci ai sa ajungi sa fii foarte cautat de firme, ai sa muncesti aproape non-stop, mai ales daca faci si ceva care sa iti placa, dar nu mai ai timp pentru alte lucruri. pe de alta parte, daca nu muncesti destul, atunci iar nu e bine, fiindca ajungi sa iti doresti sa iti cumperi tot felul de lucruri pe care nu ti poti permite. culmea e ca daca alegi calea de mijloc, atunci nu poti spune ca e ceva pentru care te-ai daruit trup si suflet si care sa te faca sa te simti intr-adevar implinit
    si acum imi trece prin minte ca probabil gandurile tale erau legate de cu totul altceva si eu bat campii =))

  2. mari June 25, 2008 at 09:11 #

    Chiar te inteleg… mai ales acum cand e inainte de examen.

Leave a Reply

