day 4

15 May

– Cu dedicatie pentru mama care ma considera de-o lene rara: am facut curatenie pentru la 3 dimineata, ok?! (ce-i drept… nu te astepta sa fi inceput inainte de 23)
– Am preferat sa intarzii la FIE decat sa iau 33-ul… pe care pana la urma tot l-am luat pentru ca l-am confundat cu un 43. Dupa ce l-am intrebat pe sofer ce tramvai e asta si am aflat ca e autobuzul 33, am mai si facut bilet caci credeam ca abonamentul imi era expirat (expira peste 10 zile, oricum). Imediat dupa ce am facut biletul… am hotarat sa cobor si sa il mai astept pe 43. Rezultatul a fost sa intarzii vreo 25 de minute la curs dar mai bine ca am venit caci am vazut implinirea provocarii. Apreciez ca al nostru coleg de azi, C. Vasii a luat si notite dupa cum demonstreaza si probele. Noi, ratonul si amplificatorul il mai asteptam si la alte cursuri😀
– Am achitat pariul “Herera’s lamda” pentru ca nu ma risc sa fiu linsata. Cat despre bazinele de la baza 2… am zis wow… si am aflat ca studentii de rand nu pot inota deocamdata acolo😦

Leave a Reply

