absent – minded

13 May

Daca as crede in Zburator as zice ca din vina lui azi implinesc doua zile de cand am obiceiul de a-mi pierde si regasi puloverul pe drum.

Posibil ca tot el ar fi vinovat si de faptul ca un mesaj despre o geanta pieduta intr-o cabina de proba, a fost lansat in urechea unui centru comercial. Culmea e faptul ca razand de persoana care facea anuntul, eu, Ametita, m-am intrebat: “De ce nu mai am geanta?!”

dar eu nu cred in Zburator.

(cam asa imi reprezentam mintea odata)

One Response to “absent – minded”

  1. Todea May 13, 2008 at 21:35 #

    Acel encefal ma duce cu gandul la o … varza?!

Leave a Reply

