Givers, Takers and other kinds of Lovers

9 Apr

Homosexualitate – gayism

Tocmai am ajuns sa ma contrazic cu cineva pe un blog cu privire la subiectul asta si poate unele lucruri le-am spus necugetat sau nu m-am exprimat bine. Imi cer scuze.

In primul rand as avea cateva intrebari:

1. Homosexualitatea ar trebui privita ca ceva normal?

2. Ar trebui legalizate casatoriile intre homosexuali?

3. Crezi ca homosexualii sunt discriminati?

4. Homosexualitatea e boala psihica?

5. Crezi ca homosexualii sunt emo?

Astept pareri.

9 Responses to “Givers, Takers and other kinds of Lovers”

  1. lavi April 9, 2008 at 20:52 #

    Pentru mine nu e normal… daca ar fi normal, ar insemna sa fiu si eu la fel. Dar asta nu inseamna ca ii discriminez, nu ii pot judeca sau condamna pentru natura lor. E ceva ce nu poti controla. Totusi, de multe ori, homosexualitatea este dusa la exces… cred ca se poate trai si fara a avea relatii, dar in incercarea de a intelege, as putea sa consider ca e normal.

  2. lavi April 9, 2008 at 20:53 #

    It’s ok… but it’s wrong!

  3. Alex Gherghina April 9, 2008 at 21:14 #

    Raspunsul meu e la 1 la 5 nu.
    multumesc ;))

  4. Catalin April 9, 2008 at 21:27 #

    Nu e normala, dar nu e boala si nu se vindeca. Asa sunt ei.

    Cred ca ar trebui legalizate casatoriile gay, in principal din motive juridice, legate de mostenire,etc.

    In Romania ca si in majoritatea tarilor, sunt discriminati.

  5. Onyx April 10, 2008 at 05:33 #

    Nu cred că e normal, dar nu e un fenomen nou (vezi antichitatea). Trebuie să acceptăm că nu toţi oamenii sunt la fel şi că(cel puţin în secolul nostru) fiecare are dreptul să fie cum vrea. Nu o văd ca pe boală, mai ales o boală psihică. Este ceva cu care te naşti sau nu. Aş putea să merg puţin mai departe şi să-i menţionez şi pe transsexuali.

    Până la urmă, cu ce mă deranjează cineva pentru că e homosexual? Cu nimic. Nu sunt ca ei, dar nu-i judec. E viaţa lor, au mare curaj să fie sinceri, mai ales că în România (încă îmi amintesc de violenţele împotriva lor de la un gay parade) sunt cam discriminaţi.

    Sunt de acord cu ce zice Cătălin, ar trebui să fie legalizate căsătoriile între ei şi la noi, poate chiar (nu ştiu cum stăm cu legile în domeniu) adopţiile. Au şi ei dreptul la o viaţă normală. Şi la o protecţie din punct de vedere juridic.

    Cât despre întrebarea nr 5: Nu cred că sunt emo…sau cel puţin nu într-un procent mai mare decât restul oamenilor😛

    M-a cam luat avântul scrisului.😀

  6. Mihai April 15, 2008 at 19:11 #

    Interesant topic. Am inceput pe blogul lui Alex si continuam la tine. In ceea ce ma priveste nu cred k homosexualitatea e o boala si nu cred k are nimic de a face cu emo si alte cele. Cred k singura vina pentru homosexualitate sunt persoanele de sex opus kre nu ii pot intelege. Eu ii vad peoamenii astia k pe niste “neadaptati”. Cred k acesti homosexuali de care vorbim sunt niste oameni ceva mai sensibili, care traiesc emotii puternice si care nu isi pot gasi o pereche de sex opus care sa ii inteleaga, pentru k nu ii asa, fetele in ziua de azi, nu toate dar in mare parte, vor baieti cu bani, masini, care sar de nebuni in discoteci, vor langa ele un baiat, hai sa-i zicem “dur”. Cred k aceasta duritate nu o au acesti homosexuali. Ei poate vad mai frumoasa o plimbare in parc, un sarut sub clar de luna, poate pentru ei o floare daruita iubitei conteaza mai mult decat o mie de diamante, dar prefera diamantele in detrimentul florilor si asfel nu ii raspunde cu aceiasi moneda sentimentelor lui. Repet, asta ii parerea mea si nu vreau sa jignesc acele fete care chiar stiu sa iubeasca.

  7. valioros April 17, 2008 at 16:01 #

    eu o singura problema am cu homosexualii: nu ar trebui lasati sa infieze copii (sau sa ii faca – depinde de caz). motivele sunt destul de evidente: ar influenta negativ mentalitatea unui omulet in formare. o alta problema o am cu festivalurile lor: noi nu facem manifestari pentru ca suntem hetero; vor sa fie tratati la fel – sa se comporte la fel. in rest sa faca ce vor ca nu ii judec🙂

  8. au si ei dreptu.. ca orice animal April 19, 2008 at 11:07 #

    punctul 4 este raspunsul. de multe ori psihologia umana, trecand prin diverse momente de criza se degradeaza. multi din cei care ajung gay o fac ori pentru bani (aceasta foita de hartie cu desene frumoase si cifre bengoase degradeaza cel mai mult omul), ori pentru ca le-a lipsit dragostea de tata/mama/prieten(a), ori pentru placere (si placerea asta degradeaza omul, a se vedea pedofilii si violatorii de babe care pentru a statisface o simpla nevoie fizica recurc la cazuri extreme). urasc homosexualii ..

  9. Pirahna June 4, 2008 at 23:41 #

    Desi nu am nici o legatura cu subiectul si am ajuns aici (pe blog, nu pe acest post) din intamplare, evident ca o sa petrec 15 secunde din viata mea pretioasa ca sa-mi dau cu parerea.

    1. Homosexualitatea nu ar trebui privita deloc. Ca barbat heterosexual eu nu vreau sa vad asa ceva, decat daca e vorba de femei lesbi. Deci homosexualitatea ar trebui ignorata (si prin asta presupun ca inseamna ca ar trebui privita ca (virgula) ceva normal).

    2. Da, poate asa mai vedem pe la stiri subiecte incendiare gen “Primii homosexuali romani care s-au casatorit legal tocmai au divortat !!!”.

    3. Nu, desi eu fug de ei (stiind ca intentiile lor implica ceva in fundul meu, ceea ce nu o sa se intample vreodata (dar am grija sa pastrez distanta, in caz ca)), eu nu cred ca sunt discriminati.
    In fond daca nu vine in chiloti la un interviu pentru un job si vine “ca un om normal”, ma indoiesc ca angajatorii nu o sa-l lase sa lucreze la ei pentru ca e un pic mai feminin (daca e machiat/travestit probabil o sa fie dat instant afara).

    4. Nu. Bolnavi psihic sunt aia care isi mananca propriul rahat sau nu pot sa retina nimic … astia care si-o trag cu persoane de acelasi sex sunt doar gay, nu bolnavi psihic.
    E vorba de preferinte … daca mie imi place Cola si nu Apa plata cu lamaie, asta inseamna ca sunt bolnav psihic ?🙂

    5. Nu, dar eu cred cu tarie ca emo sunt homosexuali.

    Bine, au fost 75 de secunde. Acum poti sa zici “multumesc Piry” si sa tragi un somn, ca am vazut ca ai probleme cu dormitul.

Leave a Reply

