There will be blood

29 Mar

Intr-un mod misterios am reusit sa merg azi cu Di la: „There Will Be Blood”

lewis-in-blood.jpg

Pe scurt, 158 minute de film care merita mai mult de 2 Oscar. Mi-a placut mult si cand zic asta se subintelege cum m-am manifestat la fata locului :(( Am la status: Daniel Day-Lewis I love you, ok silly me😛 dar e unul din cei mai… :
„daca Daniel Day Lewis nu va castiga titlul pentru cel mai bun actor, cu siguranta asta se va datora faptului ca prestatia sa a intimidat juriul.”
(Imi place asa tare accentul lui!)

Pentru multe, multe, multe detalii din film, vezi: http://www.revistamagazin.ro/content/view/6068/18/

Imi plac filmele triste, reale, cu asemenea sfarsituri in care toti mor (toti nu se aplica si in cazul asta dar mai bine de s-ar fi aplicat!). Imi place “There will be blood” si ii mai ofer un Oscar de la mine.

Un eveniment aleator de mentionat ar fi ca azi la rascruce de 2 cruci s-au intalnit 3 personaje misterioase au purtat o discutie de nivel academic. Momentul a fost imortalizat. Daca vrei, poti calcula probabilitatea ca dovezile foto sa apara in curand sau deloc.

6 Responses to “There will be blood”

  1. radu March 29, 2008 at 13:38 #

    Yea. The black gold . Nu e chiar emotionant ,dar itzi da de gandit.” e pe interese frate!”:)

  2. mari March 29, 2008 at 13:40 #

    ba… e emotionant… nu e doar interes, Plainview il iubea😦

  3. radu March 29, 2008 at 13:45 #

    Adevaru` e ca-mi parea rau de baiat.(cel putzin ultima conversatie pe care au avut`o, unde baiatu zice ca-l iubeste, chiar daca tata lui adevarat o murit lucrand pentru Daniel) . Aici da , recunosc k era emotionant.

  4. radu March 29, 2008 at 13:55 #

    Si plainview il iubea dar nu prea shtia cum sa-i arate.

  5. mari March 29, 2008 at 15:39 #

    da…😦 s-a enervat cand HW a zis ca vrea sa plece… mnu cred ca a inceput sa-l urasca pt ca urma sa-i faca concurenta si oricum saracu Daniel cum o ajuns😦 ma bucur ca l-o omorat pe Eli😀 era mult prea enervant si prost, parca era satan in persoana

  6. putin plictisitor si nu prea April 19, 2008 at 10:46 #

    nu stiu de ce la mine m-a cam plictisit in anumite secvente, dar a inceput bine, frumos, promitator si s-a terminat cam la fel.
    nu zic cu rautate ca m-am plictisit, intr-adevar mi-a placut filmul pentru ca … exact e realist. deobicei imi plac dramele pentru in ele poti sa observi multe aspecte nebunuie ale omului, sa studiez putin psihologia omului aflat la rascruce si mai ales sa simti ca acel film ti-a ajuns la inima. pot sa-ti recomand o drama?😛

Leave a Reply

