eu, bucuroasa

26 Mar

What causes happiness – scientific research

Looking for the level of happiness as reported by people, and comparing it to various elements in their life reveals the following findings:
About 50% of one’s happiness depends on one’s genes. This is shown by studying identical twins, and learning that their happiness is 50% correlated even when growing up in different houses.
10-15% is a result of various measurable variables, such as socioeconomic status, marital status, health, income, and others.
The rest of the variance does not have a discernible cause. Called “unexplained variance”, it may actually be attributed to noise.

img_0295.jpg

Ma intreb daca oare poti alege sa fii bucuros? Azi eu am ales asta si a functionat:) Cu alte cuvinte am ales sa fiu multumita. Mi-am dat seama ca asta e cheia bucuriei, multumirea, acceptarea de sine, de tot ce e in jurul tau, acceptarea faptului ca esti creat, gandit si nu poti schimba asta.

Vad atata ingrijorare la oameni, poate si la mine, pentru felul in care arata, se imbraca, coafeaza. Vad prea multe diete, prea multe restrictii, prea multa clasificare, extravaganta, prea mult dispret, prea multa prostie… vad prea multe. Si ce rezultat ? Cancerul care te roade pentru ca nu esti, pentru ca nu arati ca altii, pentru ca nu esti multumit si esti incapabil de a iubi si a te manifesta in voie, fara ghimpele care iti fura personalitatea.

Vad aceeasi doza de prostie in alegarea oarba de la scoli, dupa note, procente, medii. Vad multa ingrijorare in mine si ma inec in atitudinile de superioritate, de amaraciune, invidie, vaicareala, perfectionism, incapacitate de a iubi si darui.

Ma dor ochii de vazut atatea si deci recurg la a-mi alege mai bine ochelarii prin care sa inteleg ca nu ma pot implini decat daca ma accept.

* poza imi va aminti cum am ales eu sa fiu bucuroasa azi, 26 martie 2008

7 Responses to “eu, bucuroasa”

  1. Onyx March 26, 2008 at 20:08 #

    Persoană bucuroasă 90% din timp salută o altă persoană bucuroasă şi îi recomandă să îşi păstreze atitudinea în fiecare zi. Şi da, e foarte uşor să alegi să fii mulţumită.😀 I do it all the time.

  2. Alex March 26, 2008 at 20:49 #

    pf. mari! asta ii unul din cele mai faine bloguri care le-am citit. multumesc pentru el!!

  3. lavi March 27, 2008 at 19:53 #

    this is good… sehr gut, aber… viele Leute machen das nicht! Schade!

  4. radu March 27, 2008 at 20:16 #

    Asta ma inspirat si pe mine si anume faptul ca bucuria vine cand ai o inima multzumita respectiv multzumitoare. Super !!

  5. ce frumos April 19, 2008 at 10:41 #

    e cel mai bine asa cum ai incercat sa faci, mai exact sa te multumesti cu ce ai fie ca e bun sau rau. era si o vorba “rau cu rau , dar mai rau fara rau”. mult succes si sa stii ca iti functioneaza, eu te vad mereu vesela.
    “incapacitate de a iubi” – asa spunem toti pana ne vedem cu inima plina de dragoste si o persoana iubita alaturi de noi.

  6. Q May 27, 2011 at 11:42 #

    si cum ramane cu visele noastre?
    unde tragem linia intre vis si preocupare si nemultumire?

    eu zic ca multumirea de sine e un tavan autoimpus peste care nu vei trece niciodata…

    vorba aia: I have a dream…

  7. Marlie May 27, 2011 at 14:57 #

    da Rares… asa ii

Leave a Reply

