bla 1

22 Mar

Mission Failed. So, cum ziceam am o intuitie foarte buna. Nu am reusit nimic din ce mi-am propus, inca! Prin urmare, mi-a gasit jurnalul de scoala si mi-am luta o pauza sa ma delectez din minunatiile care s-au intamplat saptamana asta.

Anexa din 20:03:2008>

Nr aparitii cuvant cărţulie, incepand cu ora 11:11: 7

“Dragii mei, asta-i tehnica, sa va fac atenti”

“suge un curent”

“Trebuie vorbit modulat. De ce? De AIA”

“niţeluş”

“copăcel”

“Tranzistorul asteapta sa fie bâţâit”

“Ce cuvinte foloseste… Desigur asta va socheaza si o tineti minte”

“Cum vi se pare? Eu zic ca daca cineva vrea, poate sa inteleaga. Daca vrei poti”

Later: recuperare fiet> observatii si concluzii:  “Dragostea nu are varsta”

5 Responses to “bla 1”

  1. Onyx March 22, 2008 at 17:34 #

    =)) Doamne, Mari, sa stii ca si eu m-am gandit sa-i notez profului asta perlele. Dar m-am trezit prea tarziu, asa ca am decis sa incep de ora viitoare. Poate saptamana viitoare schimbam notite, ca sa iasa lista completa.😀

  2. mari March 22, 2008 at 22:26 #

    ;)) daaaa

  3. valioros March 25, 2008 at 20:26 #

    dar a avut dreptate ;)) ai retinut ce a zis😀

  4. Alex March 25, 2008 at 20:36 #

    asa m-am trezit acuma cu o senzatie ca ai scris pe blog :)) si am deschis repede sa ma uit, si nu :))

  5. ce aveti cu profu? April 19, 2008 at 10:35 #

    imi place de prof, pare foarte sensibil si inimos🙂 si daca n-ar folosi acel vocabular, pe bune ca n-as mai trece pe la cursul lui prea des. imi placeau si momentelului de cultura, acum vad ca a renuntat la ele.

    PS: sterge primul comentariu de aici si lasa doar pe asta :p

Leave a Reply

