In memoria celui mai ciudat examen..:-s Logica si structuri discrete

2 Mar

Forumul ligii= intrecere de post-uri. Dintre toate, as atrage atentia asupra acestuia:))

Originally Posted by mihai_dacila
De plictiseala…
Stanciule, te-ai dus departe
Si ai luat notele toate,
Ne-ai promis k va fi grila
Sa nu asteptam o luna,
Ai zis k ne dai din toate
Doar probleme delicate,
Dar au fost probleme grele,
Incurcate, vai de ele
Si ne-ai dat un timp prea mic
Si n-am raspuns la nimic.
Iata-ne cum stam de-o luna
Sa primim o veste buna
Despre curba evocata
Cum k n-ar fi eronata.
S-asteptam un biet raspuns
Sa-l postezi intr-un anunt…
De-asteptat ne-am saturat
De jos pana peste cap,
Pana si Gauss, saracu,
Vrea sa dea curba lu altu.

2 Responses to “In memoria celui mai ciudat examen..:-s Logica si structuri discrete”

  1. Antonius June 3, 2008 at 11:51 #

    Vreti sa-mi vedeti operele? Pot sa vi le pun la dispozitie…

    Antonius

  2. Mihai November 18, 2008 at 00:00 #

    Mda. De mult timp nu am mai bloguit si iata, k azi 17.nov.2008, de ziua fratelui meu mai arunc o privire peste ce au mai scris prietenii, si raman placut surprins sa vad k “poezia” mea apare aici si cel mai curios ii k a citit-o si profu. Asta dak Antonius de mai sus este cel despre care stim cu totii.

Leave a Reply

