Fabrica de fericire

10 Feb

Dreizehn Minuten nach eins: stau in bucatarie, mananc macul din cozonac si oscilez intre tristete si nepasare. De vreo saptamana incoace, gura nu-mi mai tace si iarba nu-mi mai place. Ca sa fiu sigura ca nu atribui sensuri gresite: NEPĂSÁRE s.f. 1. Lipsă de griji, de frământări; situaţie, stare în care se află cel lipsit de griji, de frământări. ♢ Loc. adv. (Pop.) În nepăsare = nepăsător, vesel. 2. Lipsă de interes faţă de ceea ce se petrece în jur; indiferenţă, indolenţă, apatie; pasivitate. – Ne- + păsare. Sunt trista ca nu-mi pasa. Asa ceva stiu ca nu e posibil dar simt ca e. Totusi, Coca-Cola trebuie sa-ti multumesc pentru cele doua indemnuri pe care mi le dai: “Bucura-te de cadouri magice” si “Aduna paharele din FABRICA DE FERICIRE!! Intra intr-o lume minunata, o lume in care toata lumea zambeste. Lumea in care fericirea se naste” Acuma mai ramane de vazut ce cadouri magice o sa primesc si cum o sa dau eu de fabrica de fericire ca sa-i pot aduna paharele. Intre timp, pentru ca pe nici un post tv nu adormi mai bine decat pe Animal Planet: http://www.timflach.com *later: http://fabricadefericire.ro/ wow… ce de fericire mai produce fabrica

Leave a Reply

